اولین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر کشور با حضور حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز صبح در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: در عرض یک سال گذشته از دولت یازدهم یک سوم کارها را پیاده کردیم که برای اداره این کارها نیاز به نیرو و فکرهای جوان و نخبه شاهد و ایثارگر است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سیاست دولت یازدهم گفت: سیاست اولیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت یازدهم به کارگیری نسل جوان بوده است.


وی ادامه داد: اولین کار در برنامه اداری بنیاد شهید ایجاد سازمان نخبگان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بوده است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر وجود هشت هزار نخبه در کشور خاطر نشان کرد: باید از وجود اعضای خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور اداری استفاده کرد.
نماینده ولی فقیه با اشاره بر درخشش ایثارگران درصحنه‌های اداری جامعه ابراز کرد: ما خودمان باید وضع خودمان را عوض کنیم و بنیاد شهید پیگیر این شعار است.


وی ادامه داد: توانمند سازی و اجازه به حضور نخبگان شاهد و ایثارگر در صحنه‌های اداری کشور از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید وا مور ایثارگران است.


رئیس بنیاد شهید عنوان کرد: مرکز نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر باید استاد دیگر نخبگان مراکز دیگر باشد.


گفتنی است، در افتتاحیه اولین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر کشور از جزء 30 قرآن کریم که توسط جانباز غلامرضا رهپیما کتابت شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: برنامه ، دولت ، امور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار