یکی دیگر از محصولاتی که انتظار می رفت کمپانی ایسوس در نمایشگاه IFA امسال معرفی کند، نسل جدید تبلت هایش بود، هم اکنون اولین عضو از این خانواده معرفی شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، ایسوس مموپد 7 یکی از تبلت های ارزان قیمت و پر طرفدار ایسوس به شمار می رود که در نسل جدید خود علاوه بر پردازنده ی جدیدتر از نظر طراحی و ضخامت نیز بهبود هایی را تجربه کرده است. مموپد 7 جدید به صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن تمام HD مجهز شده است و از تراکم پیکسلی 323 پیکسل در هر اینچ مربع پشتیبانی می کند، پردازنده ی به کار گرفته شده در این محصول یک پروسسور 64 بیتی چهارهسته ای اینتل با فرکانس کاری 1.83 گیگاهرتز است که در کنار 2 گیگابایت رم ویفه ی تامین نیروی پردازشی دستگاه را برعهده گرفته است.



مموپد 7 در نسخه ی 16 تا 64 گیگابایتی قابل سفارش است، همچنین قابلیت پشتیبانی از میکرو SD نیز در آن تعبیه شده است، نسخه جدید تبلت پرطرفدار ایسوس تنها 8.3 میلی متر ضخامت دارد و حاشیه ی صفحه نمایش آن نیز کاهش پیدا کرده است. دوربین اصلی دستگاه 5 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسلی می باشد.

همچنین خریداران این تبلت 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری نیز هدیه خواهند گرفت، این محصول به رابط کاربری ZenUI به همراه سیستم عامل اندروید نسخه ی 4.4 کیت کت مجهز شده است و از قیمتی برابر 180 پوند در بازار بریتانیا برخوردار است که احتمالا این رقم در دیگر نقاط جهان متفاوت خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار