منابع میدانی در شهر کوبانیاز هلاكت و یا زخمی شدن ده ها عنصر تروریست داعش در كمین نیروهای حمایت از كُردها خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، درگیری ها میان نیروهای مردمی حمایت از كردها و عناصر گروه تروریستی داعش در شهر عین العرب (کوبانی) در استان ریف حلب در شمال سوریه همچنان و به شدت ادامه دارد.

خبرنگار شبكه العالم به نقل از منابع میدانی در شهر عین عرب (کوبانی) از هلاكت و یا زخمی شدن ده ها عنصر تروریست داعش در كمین نیروهای حمایت از كردها در بیمارستان الامل خبر داد و گفت: تروریست های داعش از بخش شرقی این شهر عقب نشینی كرده اند.

همچنین گزارش ها حاكی از آن است كه عناصر تروریست داعش بیش از دو سوم تپه راهبردی مشتی نور را كه از یك سو بر عین عرب (کوبانی) و از سوی دیگر بر مرزهای سوریه و تركیه مشرف است، تحت تصرف درآوردند.

خبرنگار العالم در گزارشی از غوطه شرقی دمشق نیز اعلام كرد كه روند درگیری ها در این منطقه میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست ها تشدید شده و توپخانه ارتش سوریه، مواضع تروریست ها در جوبر در نزدیكی دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار داده است.

روز گذشته پس از آنكه نیروهای ارتش سوریه منطقه راهبردی الدخانیه را تحت تصرف خود درآوردند، عملیات تهاجمی در منطقه جوبر نزدیك دمشق نیز افزایش یافته و نیروهای سوری در شرف خارج كردن این منطقه از كنترل تروریست ها هستند.

بنا به اعلام منابع نظامی سوری، ارتش سوریه در زملكا نیز به سمت جوبر پیشروی كرده و نیروهای این ارتش با استفاده از توپخانه مواضع تروریست ها در عین ترما واقع در ریف دمشق را هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر، آرامش در جبهه القلمون در ریف دمشق برقرار شده و پیشروی تروریست های وابسته به گروهک النصره برای پیشروی در مناطق جرود الجبه، عسال الورد و فلیطه با هدف ایجاد ناآرامی در جبهه القلمون با شكست مواجه شده است و بنا به اعلام منابع نظامی، تروریست ها در این منطقه متحمل خسارت و تلفات زیادی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
مدارك لازم براي ورود به داعش:
يك كله ي خالي از مغز ، پست فطرتي تا آخرين توان ، بي رحمي بي اندازه و شهوت بي حد و حساب
آخرین اخبار