یک پایگاه آمریکایی خبر پیشنهاد ایجاد کانال بانکی مستقیم با ایران از سوی آمریکا را تایید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛  پایگاه آمریکایی "اینترنشنال پالیسی دایجست" در گزارشی اعلام کرد که آمریکا طرح ایجاد کانال بانکی مستقیم را به ایران داده است  که تعاملات تجاری را تسهیل می‌کند.

بر اساس این گزارش، واشنگتن طرح ایجاد کانال بانکی مستقیم را به ایران داده است که  این طرح ارسال وجوه شخصی و مسیر تعاملات تجاری هموار می‌کند و چراغ سبزی به بانک‌های اروپایی است.
 
پیشتر پایگاه" المانیتور" به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی اعلام کرده بود  که در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 پیشنهاد ایجاد کانال بانکی مستقیم بین یک موسسه ایرانی و آمریکایی مطرح شده است. پایگاه "اینترنشنال پالیسی دایجست" خبر این پیشنهاد را تایید کرد.

این پایگاه امریکایی در ادامه با تاکید بر اینکه "اوباما می‌داند اشتراک مساعی و همکاری با ایران برای تثبیت وضعیت عراق و سوریه امری ضروری است"، مدعی شد:  اوباما خواهان پایان بن بست هسته‌ای و جلوگیری از جنگ احتمالی در آینده است.

در این گزارش  همچنین آمده است: هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه "بشار اسد"، مذاکرات هسته‌ای را به شکست می‌کشاند البته توافق هسته‌ای، می‌تواند سبب شود ایران از نفوذش در سوریه برای پایان دادن به بحران این کشور استفاده کند.


در حال تکمیل....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار