شورای استان نجف، امروز، در پی صدور فهرست گروه های تروریستی امارات که برخی از احزاب و گروه های مقاومت عراق را در خود جای داده و آنان را گروه تروریستی توصیف کرده، خواستار تحریم کالاهای اماراتی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرنگار "سومریه نیوز" گزارش داد: شورای استان نجف اشرف در جلسه ی امروز خود، لیست گروه های تروریستی صادره توسط امارات که تعدادی از احزاب و گروه های مقاومت عراقی را به عنوان تروریست در خود جای داده است، محکوم کرد.

این خبرنگار افزود: این شورا از دولت نیز خواسته تا این اقدام اماراتی که محور مقاومت در عراق را هدف قرار داده است را محکوم کند و در واکنش به این اقدام بی شرمانه، کالاهای اماراتی و هرگونه همکاری با شرکت های اماراتی را تحریم نماید و علاوه براین، از دولت امارات در این خصوص، توضیح بخواهد.

گفتنی است، تشکل "صادقون" عراق، روز دوشنبه این اقدام امارات به متهم کردن این تشکل به اعمال تروریستی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت به زودی در سازمان ملل از این دولت شکایت خواهیم کرد.

در حالی دولت امارات، محور مقاومت و گروه های مردمی در عراق را به اعمال تروریستی متهم می کند که این گروه ها، در پاسخ به ندای مرجعیت سلاح به دست گرفته و جهاد می‌کنند.

شایان ذکر است که چندی پیش، دولت امارات، لیستی از گروه ها و افراد تروریستی را منتشر کرد که در این میان، نام گروه های مردمی و مقاومت عراق نیز به چشم می خورد.





انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار