یک منبع در دستگاه مبارزه با تروریسم امروز اعلام کرد، نیروهای امنیتی افرادی تروریستی که از راه "النسیمیه" به کربلا نفوذ کرده بودند و قصد انجام عملیات تروریستی در میان زائران را داشتند، بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  یک منبع در دستگاه مبارزه با تروریسم امروز سه‌شنبه اعلامکرد، نیروهای امنیتی افرادی تروریستی که از راه "النسیمیه" به کربلا
نفوذ کرده بودند و قصد انجام عملیات تروریستی در میان زائران را داشتند، بازداشت
کردند.

این منبع در مصاحبه با "الغدپرس" گفت: نیروهای یگان ویژه مبارزه با تروریسم گروهی تروریستی را بازداشت کردند که  توانسته بودند از راه زراعی "النیسمیه" به کربلا نفوذ کنند.

این منبع افزود: پس از کسب اطلاعات دقیق ستاد فرماندهی عملیات الفرات از قصد تروریست‌ها مبنی بر نفوذ در میان زائران و اجرای عملیات تروریستی از طرفی و شایعه پراکنی در میان آنان از طرفی دیگر، نیروهای مبارزه با تروریسم چهار تن از این افراد را در یکی از نخلستان‌های کربلا بازداشت کردند.

گفتنی است نیروهای امنیتی عراق از شش ماه پیش درگیری های شدیدی را با گروه های تروریستی و افراطی انجام می‌دهند که در این میان خسارت‌های سنگینی به این گروه های تروریستی وارد کرده و بسیاری ازمناطق تحت سیطره آنان را آزاد کرده اند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار