المنار از ایستادگی ساکنان مناطق شیعه نشین نبّلْ و الزهرا در حومه شمالی حلب در برابر انواع جنایات غیرانسانی گروه‌های تروریستی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ساکنان مناطق شیعه نشین نبّلْ و الزهرا در حومه شمالی حلب در برابر انواع جنایات غیرانسانی گروه‌های تروریستی از جمله غارت کاروان کمک‌ها به این دو شهر، ایستادگی کرده‌اند.

حملات موشکی گروههای مسلح نیز به این دو شهر ادامه دارد. خبرنگار شبکه المنار در گزارشی گفت: پس از آنکه گروه‌های مسلح در حمله و نفوذ به شهرهای  نبّلْ و الزهرا شکست خوردند به شلیک موشک‌های گراد و توپ دست ساز موسوم به توپ جهنم روی آورده‌اند و به این حملات نیز بسنده نکرده‌اند و کاروان کمک‌هایی را که راهی این دو شهر بود غارت کردند. این کمک‌ها را سازمان‌های بین المللی فرستاده بودند.

جبهه النصره در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی خود به این  موضوع اذعان کرده است. علی بلوی رئیس شورای شهر نبل گفت : جبهه تکفیری النصره در پایگاه‌های اینترنتی خود اعلام کرده که این دو شهر خالی از سکنه است تا حمله به شهرهای  نبّلْ و الزهرا  را توجیه کند ما در این دو شهر زندگی عادی خودمان را داریم و از موشک‌های کینه توزانه نیز ترسی نداریم و به خواست خدا پایداری می‌کنیم و این دو شهر را ترک نخواهیم کرد  مگر آنکه از روی جسدهای ما عبور کنند تا به این شهر برسند.

ساکنان این شهرها تأکید کردند حملات اخیر باعث نمی‌شود که اراده آنان به لطف پایداری کمیته های مردمی درهم شکسته شود.

یکی از ساکنان گفت: اوضاع در شهرهای  نبّلْ و الزهرا به علت پایداری جوانان و کمیته‌های مردمی بسیار خوب است. حملات خمپاره‌ای و موشکی گروههای مسلح نشانه ناکامی آنهاست.

خبرنگار گفت ساکنان  نبّلْ و الزهرا بر ماندن در سرزمین خود پافشاری می‌کنند و با توجه به حملات بی‌رحمانه و شدید گروههای مسلح ، پایداری افسا‌نه‌ای از خودشان به نمایش گذاشته‌اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار