روزنامه السفیر لبنان به نقل از برخی منابعی اعلام کرده که محمود عباس در سفر خود به اروپا حماس و حزب الله را در ردیف گروه تروریستی داعش و جبهه النصره قلمداد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه السفیر لبنان در خبری به نقل از یک منبع اعلام کرده است که محمود عباس در سفر خود به اروپا در سخنانی، گروه های حماس و حزب الله لبنان را در ردیف داعش و جبهه النصره قرار داده و گفته است که داعش، جبهه النصره، حماس و حزب الله به دنبال شکست امنیتی با اسرائیل هستند تا اقدام به ایجاد هرج و مرج و اقدامات تروریستی بکنند.

این روزنامه به نقل از این منبع که در برخی نشست های محمود عباس که اقدام به دیدار از سازمانهای اروپایی کرده است، حاضر بوده نوشته است: لحن محمود عباس در این نشست ها با سخنان گذشته وی تفاوت داشته، خصوصا در ملحق کردن حزب الله لبنان به گروه هایی که تهدید برای برهم زدن اوضاع در فلسطین به شمار می روند و اینکه این سخنان پیشتر به این شکل علنی از سوی رهبر تشکیلات خودگردان فلسطین گفته نشده بود.

السفیر می‌نویسد که محمود عباس مدعی شده: حماس منتظر شکست مذاکرات به منظور انجام اقدامات تروریستی در فلسطین می باشد.

این منبع در ادامه می گوید که محمود عباس در خلال نشستی پشت درهای بسته گفته: در صورتی که این راه حل از طریق مذاکرات و ایجاد دو دولت موفق نشود؛ جایگزین آن سازمانهای تروریستی هستند که منتظر توقف مذاکرات و شکست امنیتی با اسرائیل هستند تا منطقه را به هرج و مرج بکشانند؛ همانطور که در سوریه و عراق چنین عمل کردند.

این روزنامه به نقل از این منبع امنیتی نوشته که محمود عباس مدعی شده که: هم اکنون داعش و حماس و جبهه النصره و حزب الله منتظر شکست امنیتی فلسطین با اسرائیل هستند.




انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار