وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن درخواست برای کوچ یهودیان جهان به فلسطین اشغالی، بر ضرورت افزایش جمعیت یهودیان ساکن در فلسطین اشغالی، به بالای 10 میلیون نفر، تاکید کرد. ا

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه خبری محیط، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بر ضرورت افزایش جمعیت یهودیان ساکن در فلسطین اشغالی، به بالای 10 میلیون نفر، تاکید کرد.

"اویگدور لیبرمن" روز دوشنبه در مطلبی که در فیسبوک منتشر کرد از یهودیان جهان خواست به اسرائیل کوچ کنند تا جمعیت یهویان اسرائیل به فراتر از 10 میلیون نفر برسد.

 لیبرمن نوشت:"یهودیان جهان باید بدانند تنها مکان امن برای آنان اسرائیل است... مهاجرت بزرگ به اسرائیل می تواند نقش مثبتی داشته باشد زیرا اگر جمعیت یهودیان اسرائیل به بیش از 10 میلیون نفر برسد حتی با مانع تراشی سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا هم می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم."

بر اساس آمار رسمی مرکز آمار اسرائیل جمعیت اسرائیل بیش از هشت میلیون نفر است که بیش از شش میلیون نفر آنان از یهودیان و اندکی بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از اعراب، بخشی از مسیحیان غیر عرب و گروهی نیز بر اساس شناسنامه اسرائیلی از بی دین ها هستند.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار