عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی گفت که مقاومت به مرحله آزادسازی فلسطین نزدیک شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الرساله نت، دکتر محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس در جشنواره تقدیر از دانشجویان ممتاز که توسط "تشکل اسلامی در غرب غزه" برگزار شده بود در سخنانی گفت که مقاومت به مرحله آزادسازی فلسطین نزدیک شده است و ما هرگز از یک وجب از سرزمین فلسطین نیز دست نخواهیم کشید.

الزهار در سخنرانی خود گفت: یهودیانی که سرزمین ما را اشغال کرده اند باید از این سرزمین به جایی که آمده اند بروند .

وی تأکید کرد که جهان به نفع مسأله فلسطین تغییر خواهد کرد و تاریخ به هرکسی که ملت ما را خوار کرده است، ترحم نخواهد کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره تجاوز دوباره به غزه گفت: تجاوز اخیر به غزه رژیم صهیونیستی را ساقط و هیبت بازدارندگی سربازانش را نابود کرد.

محمود الزهار همچنین در سخنان خود به به سران رژیم صهیونیستی مواضعشان را در زمان تجاوز به غزه و درخواست کمک از طرف های منطقه ای برای دخالت و متوقف ساختن مقاومت و تلاش برای پایان جنگ گوشزد کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از مصر در چندین تجاوز درخواست توقف جنگ را کرده است؛ از این رو جرات مقابله با مقاومت را ندارد.

از سوی دیگر پایگاه خبری "اخبار الیوم" نیز گزارش داد که محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس در برنامه "مهمان امروز" در سخنانی با اشاره به روابط حماس با ایران گفت که ایران بدون هیچ شرطی به حماس کمک می‌کند.

وی گفت: ایران به حماس بدون هیچ شرطی کمک می‌کند.

وی همچنین در این برنامه اعلام کرد که حماس روابط نزدیکی با امت اسلام دارد و این سازمان در امور داخلی سوریه هیچ دخالتی نکرده است تا تجربه سازمان آزادی بخش فلسطین تکرار نشود.

وی همچنین اعلام کرد که چگونه مصر می تواند میانجی مورد پذیرشی در مسأله فلسطین باشد؛ درحالی که ما را به تروریسم متهم می کند؟

وی همچنین هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی را "خیانت" توصیف کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار