نخست وزیر انگلیس در سخنرانی پس از پیروزی در انتخابات بر وحدت کشورش تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ دیوید کامرون پس از پیروزی حزبش در انتخابات انگلیس گفت من افتخار می‌کنم که توانستم اولین دولت ائتلافی انگلیس را در هفتاد سال گذشته رهبری کنم. انتخابات می‌تواند برخورد میان دیدگاه‌ها و استدلال‌ها باشد. بسیاری از مردم که به خدمات دولتی باور دارند، شاهد کاهش این خدمات بوده‌اند. دولتی که من رهبری آن را داشتم، کارهای مهمی انجام داد و زیربنای آینده‌ای بهتر را ایجاد کرد و ما اکنون باید روی همین زیربنا جلو برویم. ما معتقدم که ما هم اکنون در آستانه رخدادی مهم در کشورمان هستیم.

 ما می‌توانیم انگلیس را به کشوری تبدیل کنیم که زندگی خوب برای همه کسانی که می‌خواهند کار کنند و کارهای درست انجام دهند، فراهم باشد. شعار ما برای افرادی است که کار می‌کنند. به عنوان دولت اکثریت، ما خواهیم توانست همه وعده‌هایمان را محقق کنیم. به همین علت است که فکر می‌کنم دولت اکثریت می‌تواند مسئولیت‌پذیرتر باشد. ما کمک خواهیم کرد با کاهش مالیات‌ها تامین هزینه‌های زندگی برای سی میلیون نفر از جمعیت کشورمان راحتتر شود. ما خانه‌هایی خواهیم ساخت که مردم بتوانند خریداری کنند و صاحب خانه شوند. ما میلیون‌ها شغل جدید ایجاد خواهیم کرد.

ما همچنین همه پرسی درباره آینده انگلیس در اتحادیه اروپا را برگزار خواهیم کرد. در عین حال ما باید تلاش کنیم وحدت کشورمان را حفظ کنیم. بنابراین همانطور که در حرف‌های قبلی خود زده‌ام، ما به عنوان حزب یک ملت واحد عمل خواهیم کرد. در واقع ما تلاش خواهیم کرد اقتصاد خود را متوازن کنیم. در واقع تلاش خواهیم کرد به هر کسی در کشورمان فرصت دهیم بهترین استفاده را از زندگی خود ببرد. در واقع به فقیرترین مردم کشورمان فرصت بهره‌مندی از آموزش، داشتن شغل و امید به آینده را خواهیم داد. و البته این به معنای وحدت میان قسمت‌های مختلف پادشاهی انگلیس است. من همیشه باور داشته ام که باید با احترام مملکتداری کنم. به همین علت در پارلمان قبلی به اسکاتلند و ولز اختیارات بیشتری دادیم و به مردم اسکاتلند امکان برگزاری همه پرسی را دادیم تا تصمیم بگیرند در داخل پادشاهی متحد باقی بمانند. در پارلمان جدید من همچنان روی حرف خود هستم و به آنچه همه احزاب درباره ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی اتفاق نظر دارند عمل خواهم کرد. حکومت با احترام به این معناست که ملت‌های مختلف داخل پادشاهی متحد، دولت‌های خود را داشته باشند در عین حالیکه یک دولت نیز، دولت پادشاهی متحد است. پنج سال پیش که من همینجا ایستاده بودم، اقتصاد کشورمان در بحران بود اما پس از پنج سال انگلیس بسیار قویتر شده است اما هنوز فرصت‌های زیادی پیش رویمان وجود دارد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار