انتقاد از حضور دو نماینده صهیونیست در راهپیمایی هم‌جنس‌گرایان

دو نماینده حزب لیکود رژیم صهیونیستی به دلیل حضور در راهپیمایی حمایت از هم‌جنس‌گرایان به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ "میری رگو" و "آفیر اکانیس" دو نماینده حزب لیکود به رهبری "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در راهپیمایی حمایت از هم‌جنس‌گرایان روز جمعه تل‌آویو شرکت کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از مشاهده تصاویر حضور این دو نماینده در راهپیمایی هم‌جنس‌گرایان به شدت خشمگین شدند و حزب حاکم را مورد انتقاد قرار دادند.

"رگو،" وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی، به همراه " اکانیس" از مقامات ارشد وزارت ارتباطات این رژیم، با میل شخصی تصاویر خود را در معرض دید عموم قرار دادند. بسیاری از شهروندان سرزمین‌های اشغالی با ارسال پیام‌هایی برای این دو نماینده نسبت به کار آنها اعلام انزجار کردند. "رگیو" در صفحه فیس بوک خود نوشت: یک جشن واقعی، لذت‌بخش و نشاط ‌آور همراه با جمعیت هم‌جنس‌گرایان تل‌آویو داشتیم. همراه با تعدادی از  اعضای هم‌جنس‌گرای حزب لیکود اوقات خوشی را سپری کردیم.

" اکانیس" هم نوشت: در آغاز راهپیمایی با خود فکر می‌کردم چگونه عده‌ای سعی دارند چهره زندگی زیبا و آزاد در اسرائیل را مخدوش کنند. با وجود چنین سیاست‌های دموکراتی احمقانه است که بعضی به فکر تحریم اسرائیل هستند.

مردم نیز برای تصاویر این دو نماینده پیغام گذاشتند: شما باید از خودتان خجالت بکشید. ننگ بر شما!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار