«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت حمایت از تولیدات داخلی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی به روی آنتن می رود.

رضا انصاریان تهیه کننده ی مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن»  در 30 قسمت 40 دقیقه است که تا به امروز صداگذاری 14، 15 قسمت از سریال تمام شده و آماده ی پخش برای ماه رمضان است. 

وی در خصوص محوریت مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» ادامه داد: همان طور که از عنوان سریال مشخص است «گاهی به پشت سر نگاه کن» به محوریت گناهان کوچکی که انجام می دهیم و برای آن و جبرانش ارزشی قائل نیستیم و بازتاب این اثر گناه و غفلت را در زندگی دنیوی می پردازد. 

انصاریان بیان کرد: سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام اجتماعی با فضای خانوادگی است که حمایت ازجوانان نخبه، صنعت و تولیدات داخلی و سبک زنگی ایرانی –اسلامی را روایت می کند. 

وی مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» را اینگونه روایت کرد: این سریال به روایت زندگی خانواده ای می پردازد که بزرگ خانواده یک کارخانه ی صنعتی دارد که در روند داستان به مشکلات و اتفاقات زیادی برخورد می کند و.......

تهیه کننده ی «گاهی به پشت سر نگاه کن» یادآور شد: این سریال تولید برای ماه مبارک رمضان نبود و با صلاح دید مدیران و مسئولین شبکه ی دو سیما در نوبت پخش رمضان قرار گرفت و توفیقی شد برای من که پروژه ای در این ماه الهی داشته باشم. 

وی پیرامون مولفه های انتخاب بازیگران در سریال افزود: انتخاب بازیگران برعهده ی افشین هاشمی بود و معیار این انتخاب حضور بازیگرانی چون امیر تارخ، الیکا عبدالرزاقی، هدایت هاشمی و...است و در جلسه ای که با این عزیزان داشتیم به این نتیج رسیدیم که با بازیگرانی کار کنیم که به این محیط و فضای ملودرام خانوادگی آشنا باشند. 

انصاریان از اولین همکاریش با مازیار میری گفت: این سریال اولین تجربه ی کاری من با مازیار میری بود و با توجه به مشغله ی شغلی که ایشان دارند هیچ گاه نشد ساعتی را تلف کند یا بخشی از کار لغو شود و بسیار منظم و با وجدان است. 

گفتنی است سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» با حضور بازیگران: هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی زاده، مسعود سخایی و نگار حسن زاده و...، کارگردان: مازیار میری، تهیه کننده: رضا انصاریان،نویسنده: محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، انتخاب بازیگر: افشین هاشمی، منشی صحنه: ندا قائدی، مدیر تصویربرداری: فریبرز سیگارودی، تصویربردار: کوروش سیگارودی، تدوینگر: محمدرضا موئینی، طراح صحنه: رامین آشوری، مدیر صحنه: اردوان همایون فر، طراح لباس: مرجان گلزار، طراح گریم: مهدیه اعرابی ، مجری گریم: نوید میرالی، گریم: مهشاد مظفری مجری، صدابردار: ساسان نخعی، مدیر تولید: منصور غضنفری، مدیر تدارکات: سید جواد لاجوردی، عنوان بندی: رضا تاری وردی، موسیقی: بهروز یخچالی، جلوه های ویژه رایانه ای: بهنام خاکسار به روی آنتن می رود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار