ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع ارتش عربستان را در استان‌های نجران و جیزان با موشک منهدم کردند.

مواضع ارتش عربستان در نجران و جیزان به آتش کشیده‌ شد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار شبکه خبری العالم روز پنجشنبه از یمن گزارش داد: حملات هوایی به صنعا پایتخت یمن خصوصاً مناطق فج عطان و الصباحه امروز نیز ازسرگرفته شد و جنگنده های عربستان و متحدانش 3 بار با بمب و موشک به پایتخت حمله کردند. 

خبرها امروز همچنین حاکی از کشته شدن دو افسر اماراتی در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به اتاق عملیات آنها در شهر التواهی در جنوب استان عدن است.

جنگنده های متجاوز زندان مرکزی و آموزشگاه فنی استان لحج را نیز بمباران کردند.

خبرنگار العالم اعلام کرد: زنان یمنی تظاهراتی را مقابل دفتر سازمان ملل متحد در صنعا در اعتراض به تجاوزات عربستان و قتل زنان و کودکان برگزار کردند. 

خبرنگار العالم در استان صعده یمن نیز اعلام کرد: جنگنده های عربستان همچنان دیوانه وار مناطق مختلف صعده را بمباران می‌کنند و اصابت موشک یکی از این جنگنده ها به یک دستگاه خودرو در منطقه شدا باعث شهادت 7 نفر شد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن منطقه الخوبه و پایگاه نظامی العین را در استان جیزان با 14 موشک هدف قرار دادند و خساراتی به این دو موضع وارد کردند. پایگاه های ارتش عربستان در مناطق الرمله و قمع استان نجران نیز موشک باران شد.

خبرنگار العالم در استان تعز نیز اعلام کرد : درگیری ها در استان تعز همچنان ادامه دارد و صدای انفجارها همچنان ساکنین منطقه الجمهوری را به وحشت انداخته است و بخش غربی این استان نیز به علت اهمیت ناشی از نزدیک بودن به تنگه باب المندب همچنان ناآرام است.

الحاج افزود: گروه‌های مسلح می‌خواستند مناطق مهم و استراتژیکِ نزدیک به مسیرهای منتهی به بندر تعز را تصرف کنند که ارتش آنها را از این مناطق به عقب راند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار