در چارچوب سیاست ترویج ابتذال در جمهوری آذربایجان، راهپیمایی ویژه حمایت از پوشیدن شلوارک، در باکو برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب سیاست ترویج ابتذال در جمهوری آذربایجان، راهپیمایی ویژه حمایت از پوشیدن شلوارک، در باکو برگزار خواهد شد.

منابع خبری جمهوری آذربایجان از تدارک برگزاری فستیوال - راهپیمایی حمایت از پوشیدن شلوارک (شورتیک) در این کشور در دوم ماه اوت آینده خبر دادند. این درحالیست که طی هفته های اخیر موضوع ترویج پوشیدن شلوارک در انظار عمومی در باکو موجب مباحث تندی حتی در میان نمایندگان مجلس ملی جمهوری آذربایجان شده بود و بسیاری از مردم نیز از ترویج این قبیل رفتارهای ناهنجار در باکو اظهار نگرانی کرده بودند.

براساس گزارشهای رسانه های باکو تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی در مورد برگزاری این فستیوال که توسط سازمانی به نام «فلشماب آذربایجان «(Flashmob Azerbaijan) سازماندهی می شود، جریان دارد.

شرط حضور در این راهپیمایی پوشیدن فقط شلوارک (شورتیک) اعلام و تاکید شده است که در این راهپیمایی نمی توان از شلوار کوتاه استفاده کرد.

در سال 2012 نیز تلاش شد که راهپیمایی همجنس بازان از کشورهای مختلف در باکو به موازات برگزاری مسابقه آوازخوانی اروپایی یوروویژن برگزار شود که به علت مخالفت‌های گسترده اجتماعی و پافشاری طراحان این حرکت ابتذالی به بحرانی گسترده در جمهوری آذربایجان منجر شد و نهایتا دولت جمهوری آذربایجان مجبور به جلوگیری از برگزاری آن شد.

انتهای پیام/       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
متاسفانه اونها در تلاشن که خودشونو به پای کشورهای اروپایی برسونن, مخصوصا ترکیه که همه کارهاشون تقلید از ترکیه ای هاست . به جای رواج اصول صحیح علی الخصوص که اکثرا مسلمان هستند کارهای جلف و نادرست دیگرون رو مدرن و پیشرفته بودن میدونن , در واقع هویت گم کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
یه گشت ارشاد راه بندازن موضوع حل می شه!
Iran (Islamic Republic of)
آزاد منش
۲۰:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
خوب به ما چه ربطی داره ؟ باید غصه شلوارک پوشیدن اونهارا هم ما بخوریم جل الخالق
آخرین اخبار