گردان‌های شهید عزالدین قسام در غزه اعلام کرد اجساد شماری از نظامیان صهیونیست در جنگ تابستان گذشته، به دست مبارزان فلسطینی افتاده است.

به گزارش سرویس بین لملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری پانورامای الشرق الاوسط،  ابو حمزه گفت بقایای اجساد شماری از سربازان صهیونیست در پی عملیات رزمندگان فلسطینی در شهر بیت حانون در شمال نوار غزه در تهاجم تابستان سال گذشته ارتش صهیونیستی به نوار غزه به دست مبارزان فلسطینی افتاده است.

ابو حمزه گفت :« دشمن صهیونیستی اجساد تکه تکه شده و رها شده سربازانش را در خیابانهای بیت حانون فراموش نمی کند.»

وی دیشب در حاشیه رژه نظامی در شهر بیت حانون گفت:" خون خانواده دوابشه که به شیوه سوزاندن توسط صهیونیستها در نابلس شهید شد دامن اشغالگران و شهرک نشیان را خواهد گرفت."

ابو حمزه گفت:"ما برای نبرد آینده آماده ایم و نبرد از جاییکه پایان یافته است آغاز خواهد شد و ما مسجد الاقصی و قدس را یاری خواهیم کرد."

وی افزود:« مقاومت که با جهاد و فداکاریهایش سر امت اسلامی را بلند کرد و کاری کرد که تعدادی از ارتشها از انجام دادن آن ناتوان بودند. امروز خطاب به دشمن صهیونیستی تأکید می کندآزموده را آزمودن خطاست در غیر این صورت بلایی بر سرش خواهد آمد که تصورش را هم نمی کند . دشمن بداند اگر پیشروی کند ما هم پیشروی می کنیم.»

ابو حمزه تأکید کرد رزمندگان گردانهای شهید قسام به راه خود ادامه می دهند و دشواریها و وضع تلخ امت و توطئه ها علیه فلسطینیان باعث نمی شود دست از راه و مسیر خود بردارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار