تحویل 80 درصدی واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 370 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر ساخته شده که بیش از 80 درصد از آنها به متقاضیان تحویل داده شده است.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه 370 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بوده و پیشرفت فیزیکی آنها بسیار عالی و در حال انجام است، گفت: بیش از 80 درصد از 370 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای زیر 25 هزار نفر تحویل داده شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر از لحاظ خدمات روبنایی و زیربنایی نسبت به سایر واحدهای مسکن مهر بسیار بهتر است.

تابش یادآور شد: تنها در برخی از سایت‌های واحدهای مسکن مهر مشکلاتی از لحاظ روبنایی مانند آب و برق وجود دارد که در حال رایزنی با وزارت نیرو برای پیشرفت آنها هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: ممکن است در برخی از شهرهای زیر 25 هزار نفر مشکلاتی در واحدهای مسکن مهر وجود داشته باشد که با همکاری وزارت نیرو این مشکلات به زودی برطرف می‌شود.

تابش اظهار داشت: در برخی از سایت‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر مشکلاتی وجود دارد که با برگزاری جلسات متعدد این مشکلات به زودی برای متقاضیان رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در شهر دماوند واحدهای مسکن مهری برای ساخت نداشته‌ایم تنها در یکی از شهرها به نام مهرآباد تعدادی مسکن مهر ساخته شده است که در این شهر نیز هیچ مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی و روبنایی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار