کتاب «راز درخت سیب»، بیانگر تاریخ انقلاب ایران و با زبانی ساده به صورت ادبیات داستانی نوشته شده است.

یعقوب توکلی نویسنده کتاب «راز درخت سیب» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای این کتاب اظهار داشت: این کتاب به بررسی ایده‌ها و نظریه‌هایی که منجر به وقوع انقلاب و تحولات بعد از انقلاب صورت می‌گیرد را به زبان سیاسی گونه بیان کرده است. 

وی بیان کرد: این کتاب ساختار نوشتاری‌اش به صورت داستانی بوده و ماهیت رمان ندارد و در آن نظریه‌های مختلف مربوط به انقلاب اسلامی را برای افرادی که امکان درک و فهم رخدادهای انقلاب به صورت تخصصی ندارند برای خوانندگان بازگو می‌کند. 

توکلی با بیان اینکه این کتاب به سوالات در خصوص مسائل مربوط به انقلاب و تحولات آن پاسخ داده است افزود: کتاب «راز درخت سیب» موضوعات انقلاب در فضایی ساده و با کمال صراحت و همچنین با استفاده از منابع و متون معتبر و موثق و با ادبیات ساده داستانی بیان شده است.

وی تصریح کرد: در فضای دانشگاهی، کتابهای درسی پاسخگو به سوالات دانشجویان نبوده و به همین دلیل ما در قالب این کتاب یک سری اطلاعات تاریخی انقلاب اسلامی ایران را در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان قرار داده‌ایم. 

توکلی ابراز داشت: مخاطبین کتاب طیف عمومی جامعه و علی الخصوص دانشجویان و همچنین افرادی که فرصت مطالعه در مورد تاریخ معاصر کشور مان را ندارند، بوده و در آن وقایع با زبان شیوایی ذکر شده است. 

این نویسنده کتاب ادامه داد: کتاب «راز درخت سیب» در تیراژ 2200 نسخه و در 240 صفحه از سوی انتشارات معارف برای بار دوم زیر چاپ رفته است. 

وی بیان کرد: با اینکه استقبال از این کتاب بسیار خوب بود ولی متاسفانه تمام هزینه‌های این کتاب را شخصا پرداخت نمود‌ه‌ام. 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار