پنجاه و سومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کشور 'بنیالود' باحضور مسوولین و هنرمندان جوان در نیشابور آغاز شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبر نگاران جوان از مشهد، سیدعباس حسینی در جمع هنرمندان حاضردر گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نیشابورگفت: خرسندیم که این جشنواره با حضور جوانان در سالروزازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)آغاز شد تا جوانان از این بزرگواران الگو بگیرند.

وی شهدا را الگو و اسوه هنرمندان دانست و خاطر نشان کرد: از این چراغ های روشن الهام بگیرید زیرامحصول کار دلنشین وتاثیر گذارتر خواهد شد.

حسینی هنرمندان حوزه فیلم و عکس را بخش بزرگی از جامعه هنری ایران زمین دانست و گفت: هنرمندان نقش تاثیر گذاری در به تصویر کشیدن زوایای مختلف زندگی ،آداب و رسوم و آیین های بی بدیل این مرز و بوم دارند.

وی افزود:120 هنرمند عکاس وفیلم سازراه یافته به جشنواره، از 9 استان در کارگاهها و در نشست های تخصصی فیلم و عکس که از 24 الی 27 شهریور 94 در فرهنگسرای سیمرغ وپردیس سینما شهر فیروزه نیشابور برگزار می شود، حضور یافته و با یکدیگر به بحث وتبادل نظر می پردازند.

آثار راه یافته به جشنواره 'بینالود' در بخش تک عکس 42 اثر با ابعاد 70*50 و 5 پنج مجموعه عکس با 30 اثر در ابعاد 30*20 از عکاسان منتخب 9 استان گلستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، همدان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و تهران از 27 شهریور 94 در معرض دید علاقمندان گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.