دموکرات های آمریکا معتقدند اگر "جو بایدن" برای انتخابات آتی اعلام کاندیداتوری کند، می تواند به یکی از رقبای سرسخت کلینتون تبدیل شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، دموکرات های ارشد آمریکا معتقدند "جو بایدن،" معاون رئیس جمهور این کشور در صورت اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 2016 می تواند عرصه را برای "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات تنگ کند. 

یکی از مشاوران ارشد "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا معتقد است بیشتر شایعات پیرامون استفاده هیلاری کلینتون از یک سرور ایمیل شخصی، به دلیل عذرخواهی وی از بین رفته است. این در حالی است که وی با این اقدام، موجی از بی اعتمادی را میان مردم بوجود آورد. این گونه مسائل باعث شده است "جو بایدن" بتواند در میان نامزدهای دموکرات، بهترین جایگزین برای کلینتون باشد. 

استراتژیست دموکرات فلوریدا که دو بار به باراک اوباما در پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کمک کرد، به تازگی برای حمایت از نامزدی جو بایدن در این انتخابات در "کمیته اقدام سیاسی،" عضو شده است.

مسائلی همچون استفاده هیلاری کلینتون از یک سِروِر خصوصی هنگام تصدی سمت وزارت خارجه، باعث کاهش محبوبیت وی شده است. گزارش رسانه‌های آمریکا  حاکی از آن است که کوتاهی کلینتون در حفاظت از اطلاعات دولتی می‌تواند بر موقعیت او در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاثیر منفی بگذارد. 

این در حالی است که "جو بایدن" در روزهای اخیر اعلام کرده است عجله ای برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار