قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور از اعزام یک صد هزار دانش آموز و مربی فرهنگی به عتبات عالیات از سیزدهم مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، داوود روستایی قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش از اعزام یک صد هزار دانش آموز و مربی فرهنگی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: با توجه به تأکید رئیس سازمان دانش آموزی مبنی بر اینکه این سازمان باید به یک سازمان مولد در حوزه فرهنگ تبدیل شود، برهمین اساس در راستای تقویت بنیه حماسی و روحیه انقلابی دانش آموزان و مربیان به دنبال ساماندهی و سازماندهی گسترده اردوها و کاروان های زیارتی عتبات عالیات هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در هیئت امنای سازمان دانش آموزی به ریاست وزیر آموزش و پرورش مصوب گردید که یک صد هزار نفر از دانش آموزان و مربیان فعال در حوزه دانش آموزی به عتبات عالیات اعزام شوند.

روستایی با بیان اینکه مرحله اول این اعزام از 13 مهرماه شروع و تا پایان آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت،تصریح کرد: آن دسته از مربیان و دانش آموزانی که در حوزه های دانش آموزی فعالیت های چشمگیری داشته اند در مرحله اول انتخاب و اعزام خواهند شد.

وی در ادامه گفت: با مدیریت دانش‌آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی، موکب های پذیرایی از زائران اربعین امام حسین(ع) در مرز مهران و چذابه و موکب هایی هم در داخل عراق برای اسکان و پذیرائی از زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

قائم مقام سازمان دانش آموزی در پایانعنوان کرد: تمامی دانش آموزان و مربیان علاقمند می توانند از طریق سازمان دانش‌آموزی شهرستان خود برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام بعمل آورند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار