رئیس‌جمهور سوریه و وزیرخارجه عمان تحولات اخیر منطقه، به ویژه جنگ علیه تروریسم در سوریه و ایده‌های مطرح شده برای ایجاد راه‌حل در این کشور را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العهد"؛ "بشار اسد" -رئیس جمهور سوریه- از "یوسف بن علوی" -وزیر خارجه عمان- در "دمشق" استقبال کرد.

در این دیدار، روابط دوجانبه میان سوریه و عمان بررسی شد و دو طرف بر اشتیاق خود نسبت به ادامه همکاری ها و هماهنگی در جهت تقویت روابط برادرانه میان دو ملت و خدمت به امنیت، ثبات و حفظ منافع ملت ها در منطقه تأکید کردند.

علاوه براین در این دیدار، تحولات اخیر منطقه، به ویژه جنگ علیه تروریسم در سوریه و ایده های مطرح شده برای ایجاد راه حل در این کشور مورد بررسی قرار گرفت.

"بشار اسد" با ابراز قدردانی از مواضع عمان در قبال بحران سوریه و استقبال از تلاش های صادقانه این کشور برای کمک به ملت خود تأکید کرد نابودی تروریسم به طور قطع در موفقیت هرگونه روند سیاسی در سوریه سهیم خواهد بود.

"یوسف بن علوی" نیز ضمن تأکید بر تمایل کشورش به وحدت سرزمین های سوری و ثبات آن، تصریح کرد کشورش تمام تلاش خود را به منظور کمک به ایجاد راه حلی برای پایان دادن به بحران سوریه به کار خواهد بست. 


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار