همسر کمک‌خلبان هواپیمای سقوط‌کرده روسیه، از شکایت وی پیش از پرواز، درباره نقص فنی هواپیما، خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «ناتالیا تراخاچوف،» همسر «سرگئی تراخاچوف،» کمک‌خلبان هواپیمای روسی که دیروز در مصر سقوط کرد، به تلویزیون دولتی روسیه گفت: سرگئی قبل از پرواز درباره نقص فنی برطرف‌نشده هواپیما، شکایت می‌کرد. 

یک مقام مصری نیز اعلام کرد خلبان شنبه صبح، پیش از قطع ارتباط با برج مراقبت، با اشاره به نقص فنی هواپیما، از تلاش برای رفع مشکل خبر داده بود. 

یک فروند هواپیمای مسافربری روسی دیروز (شنبه) با 224 مسافر و خدمه در «صحرای سینا،» واقع در شمال مصر، سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند. این هواپیما از فرودگاه «شرم‌الشیخ» به مقصد «سن پترزبورگ» به پرواز در آمده بود.  هواپیمای سقوط‌کرده یک فروند «ایرباس 321» و متعلق به شرکت هواپیمایی روسی «کاگلومویا» بود. 

از 217 مسافر این هواپیما، 214 نفر روس و 3 نفر اوکراینی بودند.  تاکنون اجساد 163 نفر از قربانیان کشف شده است. 25 نفر از کشته‌های این حادثه دلخراش، کودک هستند. هر دو جعبه سیاه این هواپیما پیدا شده است.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
خداوند به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
چرا زودتر نفهمیدیم قراره این هواپیما سقوط کنه . زود می خریدیم واسه خودمون . توپولف ندارین . هواپیما قراضه . دمپایی پاره لوازم منزل میخریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
ایک گوشی همراه هوشمند ساقط کننده هواپیما با نرم افزار ش چنده که کار موشک را انجام میده و مثل ویروس عمل میکنه
آخرین اخبار