عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دکتر هاشمی با شجاعت و مدیریت بسیار قوی، طرح تحول سلامت را کلید زدند و انقلابی عظیم در حوزه سلامت ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ در سومین روز نمایشگاه مطبوعات دکتر رسول خضری در غرفه وب دا حضور یافت و ضمن اعلام این مطلب، افزود: طرحی به بزرگی طرح تحول نظام سلامت ممکن است در ابتدا نقایص و کمبودهایی داشته باشد اما امیدواریم بتوانیم با استفاده از نقد منصفانه کارشناسان باشیم.

وی تصریح کرد: با همراهی، همدلی و همفکری همکاران در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در حوزه های تخصیص اعتبارات و مالیات بر ارزش افزوده می توان کمک های زیادی به موفقیت های این طرح بزرگ کرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه دغدغه دولت یازدهم و مجلس دهم باعث شد تا سلامت که در گذشته جزء اولویت های 13 و 14 دولت بود در حال حاضر یکی از اولویت های دولت اصلی دولت باشد.

وی با اشاره به گام چهارم طرح تحول و تحول در آموزش پزشکی، اظهار داشت: تحول در آموزش یکی از راه های برون رفت از مشکلات موجود حوزه سلامت است ضمن اینکه کاهش پرداخت از جیب مردم و ارائه خدمات با کیفیت به طور به اقشار مختلف به ویژه قشر محروم، پوشش بیمه 10 میلیون نفر از مردم که بیش از 20 سال از تصویب ان می گذشت و مورد غفلت واقع شده بود و نیز ارائه خدمات بهداشتی به 9 میلیون نفر از حاشیه نشینان شهری از اقدامات بسیار مهم و اثر گذار وزارت بهداشت در این دوره بوده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار