معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: جایگاه زنان در حوزه سلامت و نیز در طرح تحول نظام سلامت بیانگر روند رو به رشد توجه به سلامت زنان است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر شهیندخت مولاوردی با حضور در غرفه « وب دا» در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به نشست های ماهانه ای که با مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی برگزار می شود، عنوان کرد:  سازمان های ذی ربط به صورت چرخشی میزبانی این جلسه ها را بر عهده می گیرند این جلسه ها فرصت خوبی برای آشنایی با عملکرد دستگاه های مختلف در امور زنان است.

وی با بیان این که مباحث مطرح شده در نشست مشاوران  زنان دستگاه های دولتی که آخرین جلسه آن در وزارت بهداشت برگزار شد، در دستور کار است، گفت: همچنین تفاهم نامه هایی با وزارت بهداشت برای بهبود وضعیت زنان داریم که مباحث مطرح شده در این تفاهم نامه ها نیز در حال پیگیری است.

معاون رئیس‌جمهور ایران در امور زنان و خانواده با اشاره به عملکرد حوزه زنان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: جایگاه زنان در حوزه سلامت و نیز در طرح تحول نظام سلامت بیانگر روندی رو به رشد است.

مولاوردی ادامه داد: اجرای این طرح با گذر زمان تکمیل شده و بهتر از گذشته به اجرا در می آید. امید داریم در روند اجرا ایرادات رصد شده و برطرف شود.

وی با بیان این که موارد مربوط به حوزه زنان را در ارتباط با شخص وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پیشبرد هر چه بهتر طرح تحول نظام سلامت منتقل می کنم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همیاری و همدلی این طرح را به خوبی به اجرا دربیاوریم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار