فخرالدین فخرالدینی، كيميايى، اصغر فرهادى، احصايى، ناظرى... را به گالری شکوه مى‌آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری شکوه عصر جمعه سیزدهم آذرماه 94، میزبان نمایشگاه نقاشی ها و عکس های ديده نشده فخرالدین فخرالدینی خواهد بود.

فخرالدین فخرالدینی در این نمایشگاه 21 عکس پرتره سیاه و سفید  از نخبگان هنر و چهره هاى ماندگار که در دو سال اخیر گرفته شده را برای اولین بار به نمایش می گذارد، او در کنار این آثار، 25 اثر نقاشی ديده نشده كه آنها را با تكنيک رنگ روغن روی بوم خلق كرده است را هم رونمايى مى‌كند.

اين عكاس صاحب سبک، در این نمایشگاه عکس های پرتره از مسعود کیمیایی، اصغر فرهادی، خسرو سینایی، سید محمد احصایی، کامبیز درم‌بخش، ابراهیم حقیقی، شهرام ناظری، احمدرضا احمدی، نجف دریابندری، پرفسور مجید سمیعی، پرفسور محمد حسین ماندگار و ... در ابعاد 105×75 سانتیمتر که بر روی شاسی چاپ شده اند را به تماشا مى‌گذارد.

نقاشى هاى آقاى عكاس اما روايت پرتره هاى خاص از ايران عزيز است كه نوستالژى را در ذهن بيننده بيدار مى كند.

فخرالدین فخرالدینی متولد ۱۳۱۱ آذربایجان است، او از پیشگامان عکاسی پرتره در ایران محسوب می شود. وی از ۱۸ سالگی عکاسی را در کنار پدرش که عکاس بود شروع کرد و پرتره نگارى را نزد او آموخت. بعد از تجربه‌هايى در ایران، به کشورهای آمریکا و آلمان سفر کرد و در زمینه شخصیت‌گرایی در عکاسی پرتره به مطالعات و تحقيق وسيعى همت كرد؛ او همچنین در کودکی به نقاشی علاقه‌مند شد و فعالیت در این زمینه را در کنار عکاسی ادامه داده است.

نمایشگاه نقاشی و عکس های فخرالدین فخرالدینی جمعه 13 آذرماه برپا می شود و علاقه‌مندان می توانند همه روزه بجز پنجشنبه ها از ساعت 16 الی 20 از این آثار در گالرى شكوه واقع در فرمانيه، بلوار اندرزگو، خيابان سليمى شمالى، كوچه امير نورى پلاک ١٩ دیدن کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار