نشست صمیمانه جمعی از آموزشگاهیان علمی و زبان کشور با مدیر شبکه آموزش سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ جمعی از هیات مدیره صنف آموزشگاه‌های علمی و زبان کشور در نشستی صمیمانه با حسین ساری، مدیر شبکه آموزش سیما دیدار کردند.

در این نشست که در راستای ارتباط رسانه با همکاران حوزه آموزش برگزار شد، در رابطه با توجه رسانه به مخاطب و همچنین غافل نبودن از ذی نفعان عرصه آموزش، بحث شد.

همچنین جمعی از آموزشگاهیان علمی و زبان ضمن معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود مشکلات پیش روی این صنف را مطرح کرده و خواستار حمایت رسانه بودند.

در این نشست صمیمانه عنوان شد با توجه به اینکه بخشی از آموزش کشور از مجرای آموزشگاه‌های علمی و زبان کشور انجام می‌شود، بالغ بر 1000 آموزشگاه علمی و زبان رسمی با مجوز وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور در تهران وجود دارد که متاسفانه میزان 2000 آموزشگاه غیر رسمی و بدون مجوز مشغول فعالیت هستند که می توانند مشکلاتی را برای مربیان، دانش آموزان و دانش پژوهان ایجاد کنند.

در این راستا رسانه می‌تواند با معرفی آموزشگاه‌های رسمی، قانونی و استاندارد در آموزش مربیان را به سمت استفاده از خدمات این آموزشگاه‌ها هدایت کند تا بدین طریق از فعالیت آموزشگاه‌های غیر مجاز جلوگیری شود.

برای این منظور در این نشست مقرر شد کارگروهی مشترک با حضور افراد با تجربه که در آموزشگاه‌های خصوصی و رسمی فعالیت می‌کنند، تشکیل شود و رسانه نیز در حوزه فعالیت خود از آن‌ها حمایت کند.

ساری در خصوص حمایت شبکه آموزش سیما گفت: شبکه آموزش سیما برای حمایت از حوزه آموزش کشور به معرفی آموزشگاه‌های رسمی و استانداردهای آموزش در قالب برنامه‌های مختلف خواهد پرداخت تا مخاطبان و اولیا بتوانند آموزشگاه‌های مناسبی را برای فرزندانشان انتخاب کنند.

در ادامه نشست ساری مدیر شبکه آموزش سیما برنامه‌های این شبکه آموزشی را معرفی کرد تا زمینه‌های استفاده و بهره‌مندی آموزشگاه‌ها از برنامه‌های تلویزیونی شناسایی شود.
   


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار