بر اساس گزارش یک انجمن صهیونیستی هشت هزار صهیونیست درنتیجه عملیات فلسطینیان دچار شوک روانی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش فارسی پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی العالم نوشت: بر اساس گزارش یک انجمن صهیونیستی؛ هشت هزار صهیونیست در نتیجه عملیات فلسطینیان در انتفاضه دچار شوک روانی شده اند. انجمن صهیونیستی درمان بیماری های روانی گزارشی را در این زمینه تهیه کرده و قرار است آن را در کنفرانسی در شهر عسقلان، واقع در جنوب فلسطین اشغالی ارائه دهد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد؛ در مقابل هر کشته یا زخمی اسرائیلی در عملیات های فلسطینیان دست کم 27 اسرائیلی دیگر دچار شوک روانی شده و باید تحت درمان قرار گیرند.

بر اساس این گزارش، هزاران اسرائیلی در نتیجه مشاهده عملیات فلسطینیان در تلویزیون دچار شوک روانی شده اند، حال آن که خود در صحنه این حوادث حضور نداشته اند.

بر اساس آمارهای پلیس رژیم صهیونیستی، از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 25 نظامی و شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و 280 نفر هم زخمی شده اند. همچنین تاکنون 120 مورد حمله با سلاح سرد، 46 مورد تیراندازی، 75 مورد پرتاب کوکتل مولوتف و 30 مورد عملیات زیرگیری با خودرو علیه صهیونیست ها انجام شده است و تنها در شهر قدس، 8 اسرائیلی در عملیات های مقاومتی به هلاکت رسیده و 60 نفر هم زخمی شده اند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار