به دنبال عملیات نیروهای عراقی در منطقه "بوشجل" از توابع "صقلاویه" عراق، "ابوماریا مهاجر" و شش نفر از معاونان وی به هلاکت رسید.

قطع مسیرهای امدادرسانی داعش در فلوجه/هلاکت سرکرده نظامی داعش در صقلاویه
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از "العهد"؛ مسئولان عراقی امروز اعلام کردند نیروهای عراقی مسیرهای امدادرسانی گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه را قطع کردند و گذرگاه های امنی را برای خروج اهالی فلوجه از این شهر تحت محاصره از جانب عناصر تروریستی باز کردند.

"سعد معن" -سخنگوی ستاد عملیات بغداد- در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: "پیشروی به سمت فلوجه، به صورت تدریجی آغاز شده و مسیرهای امدادرسانی گروه تروریستی داعش را در این شهر قطع کرده ایم."

وی افزود: "محدوده تحت سیطره گروه تروریستی داعش به ویژه پس از عملیات های منطقه "النعیمیة" و "بو شجل" در جنوب و شمال، تنگ تر شده است."

همچنین، رسانه های عراقی به نقل از یک منبع نظامی اعلام کردند به دنبال عملیات نیروهای عراقی در منطقه "بوشجل" از توابع "صقلاویه" در شمال فلوجه، "ابوماریا مهاجر" سرکرده نظامی گروه تروریستی داعش در این منطقه، به همراه شش نفر از معاونانش به هلاکت رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
خدایا تو را به محمد و آل محمد هر چه زودتر نابودی رژیم های خبیث ال سعود و صهیونیسم و سگهای ولگردشان چون داعش و پ ک ک و بوکوحرام و ... را ببینیم.امین
آخرین اخبار