کار حفاري 42 حلقه چاه در ميدانهاي نفتي آزادگان جنوبي و ياران جنوبي به پايان رسيد.

پایان حفاری 42 حلقه چاه در دو میدان نفتی جنوب به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، قائم مقام شرکت ملي حفاري ايران با اشاره به پايان حفاري ٣٠ حلقه چاه در ميدان آزادگان جنوبي و ١٢ حلقه چاه در ميدان ياران، گفت:‌ پيش بيني مي‌شود تا پايان امسال با رانده شدن رشته‌هاي تکميلي بر روي تعدادي از چاهها، آنها را به کارفرما تحويل دهيم.

محمدرضا تاکايدي افزود: هم اکنون ٧٠ درصد کار حفاري در ميدان آزادگان جنوبي به پايان رسيده است و‌ براساس برنامه ريزي انجام شده تا سه ماه ابتداي سال ٩٥ حفاري در ميدان آزادگان جنوبي بايد به پايان برسد.

به دنبال برکناري شرکت چيني  CNPCI از سوي شرکت مهندسي و توسعه نفت ( متن) حفاري ٤٠ حلقه چاه در ميدان آزادگان جنوبي به شرکت ملي حفاري، ٤٠ حلقه چاه به شرکت ملي مناطق نفتخيزجنوب و ٢٠ حلقه چاه به شرکت حفاري و اکتشاف انرژي گستر پارس ( پدکس) واگذار شد.

حفاري در ميدان آزادگان جنوبي به صورت کليد در دست اجرا و مراحل طراحي، مديريت، تامين کالا و مواد و خدمات فني و جانبي تخصصي از سوي ملي حفاري ارائه مي شود.

قائم مقام شرکت ملي حفاري درباره حفاري  از برنامه ريزي اين شرکت براي شرکت در مناقصه حفاري چاههاي باقي مانده آزادگان جنوبي خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.