مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از اعطای 300 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید غلام‌رضا متقی افزود : کمیته امداد به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان تحت حمایت خود نسبت به پرداخت تسهیلات کارگشایی اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان یکی از رویکردهای کمیته امداد است، افزود: خوشبختانه در این زمینه اقدامات بسیاری صورت گرفته که پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای رفع مشکلات مددجویان و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان اعتبار تسهیلات پرداختی را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک هزینه‌های تحصیل با در نظر گرفتن شرایط و توانایی مددجویان به آنها پرداخت می‌شود.

متقی با اشاره به اینکه به صورت مستمر نیازهای خانواده‌های تحت حمایت مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس خدمات حمایتی به آنها ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی موجب توانمندی اقتصادی خانواده‌های مددجو و خروج تدریجی آنها از چرخه حمایت می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت است و به تمام خانواده‌های تحت حمایت با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت‌های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.