به همت کارآفرین بسیجی و مساعدت بسیج سازندگی یک واحد تولیدی پرورش شترمرغ 30 رأسی با اعتباری بالغ بر250میلیون ریال در تربت جام به بهره برداری رسید.

کارآفرین بسیجی در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت :دراین واحد تولیدی 30 شترمرغ پرورش داده شده که در آینده توسعه می یابد.

جسین رضاپور افزود : قبل از راه اندازی واحد تولیدی شتر مرغ بیکار بودم و به عنوان کارگر روز مزد ساده در شهر کار می کردم ، تا این که از طرح های خود اشتغالی بسیج در شهرستان با خبر و پیگیر شدم و امروز صاحب یک واحد تولیدی شتر مرغ هستم.

وی گفت : تمام طرح های خود اشتغالی و پیشنهادی بسیج سازندگی را با امکانات خود سنجیدم و از آن جایی که مکانی برای احداث واحد تولیدی پرورش شتر مرغ در روستا داشتم تصمیم به شروع کار درعرصه اقتصاد مقاومتی را گرفتم.

رضا پور افزود : با کمک کارشناسان بسیجی کارگاه 30 رأسی شتر مرغ را برای شروع کار محیا کردم وامیدوارم با موفقیت در این راستا بتوانم سال آینده تسهیلاتی را برای توسعه این پروژه محلی و روستایی دریافت کنم.

وی بیان داشت : با احداث کارگاه پرورش شتر مرغ سه نفر از دوستان و خانواده نیز در روستای بزد مشغول به کار شدند و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

انتهای پیام//

برچسب ها: واحد ، تولیدی ، شترمرغ ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.