نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در آیپک با تکرار ادعاهای بی‌اساسش علیه کشورمان، گفت برخی همسایگان فلسطین اشغالی، "تهدید ایران" را درک کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اسرائیل نشنال نیوز،  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه در سخنانی خطاب به حاضران در کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک) گفت: کسانی که از توافق ایران حمایت یا با آن مخالفت کردند حداقل می توانند و باید در پاسخگو قرار دادن ایران در یک جبهه باشند.

وی از طریق تماس ماهواره ای با ایپک مدعی شد ایران متعهد به نسل کشی ماست و مسئولان این کشور علنا و با صدای بلند هدفشان را درباره نابودی اسرائیل اعلام می کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در ادامه گفت: از مواضع روشن و قاطع رهبران ایپک در سال گذشته در بحثها درباره توافق هسته ای ایران تشکر می کنم. این بحثها برای امنیت اسرائیل حیاتی است. این بحثها با همه تنشی که در آن وجود داشت، ائتلاف ناگسستنی میان اسرائیل و آمریکا را تضعیف نکرد. به عنوان بخشی از این ائتلاف بزرگ، آمریکا با سخاوت بسیاری ابزارهایی را که ما برای دفاع از خود نیاز داریم، برای ما فراهم کرده است. ما هم اکنون روی توافق جدیدی کار می کنیم که امنیت اسرائیل را در سالهای آینده تقویت می کند. من از این فرصت دوباره استفاده می کنم و از حمایتهای رئیس جمهور اوباما از جمله برای فراهم کردن تجهیزات دفاع در برابر موشکهای باستیک تشکر می کنم. من عمیقا از حمایت هر دو حزب در کنگره آمریکا از اسرائیل تشکر می کنم. من همچنین عمیقا از حمایت گسترده مردم آمریکا از اسرائیل بسیار تشکر می کنم. 

وی افزود اسرائیل نباید هرگز مسئله ای باشد که در میان آمریکاییها تفرقه بیندازد بلکه اسرائیل باید آرمان بزرگ آزادی باشد که آمریکا را متحد می کند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: در حالیکه تعداد فزاینده ای از کشورهای جهان روابط خوبی با اسرائیل دارند ، کشورهایی هم هستند که بدخواه اسرائیل هستند و به ویژه این کشورها در سازمان ملل متحد دنبال تهمت زدن به اسرائیل هستند. اسرائیل تنها دموکراسی حقیقی در خاورمیانه است و هیچ کشوری در سازمان ملل متحد مثل اسرائیل هدف افترا و تهمت نیست! در سازمان ملل متحد، اسرائیل مرتب هدف تبعیض سازمان یافته است. فقط اسرائیل است که دائما در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد محکوم می شود و چنین برخوردی با هیچ کدام از کشورهای ایران و سوریه و کره شمالی نمی شود. 

نتانیاهو گفت: سازمان ملل متحد سابقه ای شرم آور برای این دارد که در میان دیگر کشورها فقط اسرائیل را محکوم می کند. بنابراین این سوال را از شما می پرسم چرا باید فکر کرد که سازمان ملل متحد می تواند درباره صلحی امن و عادلانه برای اسرائیل تصمیم بگیرد. 

وی در ادامه درباره صلح فلسطینیان با رژیم صهیونیستی گفت: من خوشحالم که نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از هر دو حزب دوباره بر این اصل اساسی تاکید کردند که صلح از طریق قطعنامه های شورای امنیت حاصل نمی شود بلکه از طریق مذاکرات مستقیم میان طرفها حاصل می شود. 

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهای واهی‌اش علیه کشورمان افزود: خبر خوبی که وجود دارد این است که دیگر همسایگان عربِ اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که ما منافع مشترکی داریم. آنها می دانند که ما با تهدیدات مشترکی روبرو از جانب ایران و داعش روبرو هستیم. این تغییری تاریخی است. من مطمئن هستم در طول زمان روند دوستی با اسرائیل بر روند اتهام زنی و سوء نیت درباره اسرائیل غلبه خواهد کرد.

نتانیاهو ادامه داد: "من معتقدم اگر همه ما با یکدیگر متحد باشیم می توانیم بر همه چالشهایی که با آن روبرو هستیم غلبه کنیم. از این چالشها هیچ کدام بزرگتر از تجاوز بی وقفه ایران نیست. ایران همچنان و کاملا متعهد به نسل کشی مردم اسرائیل  است. رهبران ایران آشکارا و با صدای بلند و حتی با افتخار می گویند هدفشان نابودی اسرائیل است.  من معتقدم کسانی که از توافق هسته ای حمایت کردند و آنهایی که با آن مخالفت کردند، دست کم می توانند با یکدیگر همکاری کنند تا تجاوزات و تروریسم ایران را متوقف کنند و ایران را برای این رفتارهایش مواخذه کنند."

وی در ادامه مدعی شد: از زمان حصول توافق هسته ای ایران همچنان به رغم تعهدات و وظایف بین المللی خود آزمایش موشک‌های بالستیک انجام می دهد. ایران اخیرا موشکی بالستیک را شلیک کرد که روی آن به زبان عبری نوشته شده بود که اسرائیل باید محو شود. ایران باید تاریخ اسرائیل را بداند و نباید دچار توهم باشد و باید بداند که اسرائیل از خود با قدرت درباره همه آنهایی که دنبال نابودی ما هستند ، دفاع خواهد کرد. ایران باید به خاطر داشته باشد که امروز اسرائیل می تواند با قدرت از خود دفاع کند. سامانه های دفاع ضد موشکی اسرائیل محصول مشترک اسرائیل وآمریکاست. از این رو می خواهم یک بار دیگر از مردم آمریکا و ایپک تشکر کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
کفتارکثیف کشورفلسطین رواشغال کردی ادعات هم میاد؟
بی شرف تو نسل کشی که به نوزاد هم رحم نمیکنی!
ایران ازطرف صاحب الزمان اباصالح المهدی عج مآموریت داره شما شیاطین رونابودکنه
موشکهای ما برای با خاک یکسان کردن تل آویو حیفا آماده است
انشاالله رهبرم دست رو وی ماشه بگذارد شلیک کندتانابودشوید
مر گ بر صهیونیست
Germany
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام یکی نیست به این مردک ابله بکوید اینقدر از جهان خارج وحشت نداشته باش انشائ الله رژیم غاصب وجعلی ات هرچه زودتر توسط غیورمردان فلسظینی ازذرون از هم می پاشد واز صحنه روزگار محو می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
خودت بکشى نکشى تا 25سال ديگه محو خواهيد شد امريکا هم هيچ غلطى نميتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
نتانیاهوبه امیدخدابه زودی نابودت میکنیم،فقط بلدی مثل سگ پارس کنی توبه پارس کردنت ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
برو بمیر آشغال
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
این سگ دوباره واق واق کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
اگه نسل کشی بده چرا خودت تو غزه نسل کشی میکنی؟؟؟
یه پاش دم گوره بازم چرند میگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
حالم از این سگ پف یوز بهم میخوره.با این جمعیتشون مسلمونا تف بندازن آب میبردشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
قابل توجه بعضی از داخلی ها که گمان می کنند توافق هسته ای بین اسرائیل و آمریکا و اعراب خود فروخته جدائی افکنده !24سال مانده به نابودی اسرائیل.آه مظلومان دامان آمریکا واسرائیل را خواهد گرفت .
اهل خیبر با مسلمانان بد اندیشی نکن
جرأت میدان رزم بوترابش با خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
شما صهیونیست ها سرزمین دیگران را اشغال کرده اید ، و ساکنان اصلی را کشتار می کنید ، حالا مدعی صاحبخانه بودن و همسایگی هم می کنید ؟!!!!!!!
سرزمین فلسطین متعلق به ساکنان اصلی آن است ، شما اشغالگر و دشمن اصلی مردم منطقه خاورمیانه هستید .
اگر مالیات های کلان پرداخت شده توسط ملت بیچاره آمریکا نباشد شما یک ماه هم در منطقه دوام نمی اورید !!!!!!
پس حرف اضافه نزنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
مگه سرطان نداری؟ ولمون کن جون بابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
نتانیاهو تو یک سگ کثیف هستی که باید بری به جهنم. اجداد ما در هزاران سال پیش یهودیان رو آزاد کردند ولی تو و امثال تو از یهودیان استفاده ابزاری کردی و به جنایت دست زدی. و اکنون ما فرزندان همان پدران تو و امثال تو رو به جهنم میفرستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
اسراییل دیگه داره از صفحه روزگار محو میشه، پس بهتره خودشو خسته نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
فقط یه کلمه
بیمیر
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
بازاین توله سک زر زر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
سران صهیونیسم مثل خرهای هستند که از بالای بلندی برای شیرها خط و نشان می کشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
چقدر شبیه شرک هست خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
ناتی جون توی توهم سیر می کنی. تو دیگه سقط شدی. شمارش معکوستون به نفس نفس افتاده. این همه تقلا چرا؟ خخخخخخ
آخرین اخبار