در حال حاضر در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل پارک جنگلی آمل تا نارنجستان و محدوده تونل تکاور2 ،محورکندوان، محور فیروزکوه حدفاصل تونل شیرگاه تازیرآب (مسیرشمال به جنوب)،ترافیک سنگین است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 95 و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به شرح زیر اجرا می شود.

- عبور و مرور انواع موتور سیكلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراهها و محورهایی كه ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود.

- در تمامی محورهای برون شهری كه در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیكی برای انواع تریلر و كامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، كامیون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد كه مقررات یكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

محورهای اصلی استان بوشهر

تردد انواع كامیون های كمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 07:00 صبح الی ساعت 24:00 در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع  است.

تردد كلیه اتوبوس های كاروان راهیان نور در محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشك – خرم آباد- الیگودرز – اصفهان – شهركرد بعنوان مسیر جایگزین معرفی می گردد.

محدودیت های جابجایی محمولات ترافیكی

جابجایی محمولات ترافیكی كه از قبل پروانه عبور اخذ كرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 14:00 تا ساعت 24:00 ممنوع است.

کاهش دید در گردنه اردبیل(ساعت 10:40)

یاسر خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به لحاظ جوی در گردنه های استان اردبیل مه گرفتگی و کاهش دید را شاهد هستیم و برخی محورهای آذربایجان غربی بارش برف و در محورهای خراسان شمالی با بارش باران همراه است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در کمربندی نوشهر -چائس ،کرج ،چالوس محور هراز وساری- قائم شهر نیمه سنگین گزارش می شود.

همچنین آزاد راه کرج -قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری، گناوه -برازجان تردد نیمه سنگین است .

گفتنی است زمان سفر در محور کرج چلوس در حال حاضر 213دقیقه چالوس کرج 221محور هراز ،آمل –تهران 154دقیقه و تهران به آمل نیز 185دقیقه گزارش می شود.

خالدی در پایان از مردم خواست با توجه به بارش های سنگین باران و برف در محورهای کوهستانی زمان برگشت خود را به روز چهارشنبه یا یکشنبه هفته آینذده موکول کنند.

ترافیک سنگین در محور آزادراه قزوین ساعت(16:30)

یاسر خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راههای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت راهها گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر به لحاظ ترافیکی در آزادراه قزوین کرج محدوده نیروگاه شهید رجایی، سمنان کیاسر محور کمربندی نوشهر به چالوس ، چالوس کرج، کرج چالوس در محدوده سد کرج ، سراب- بستان آباد، خلخال اسالم و هراز محدوده پارک جنگلی آمل ترافیک سنگین است.

وی افزود: در محور هراز ساری قائمشهر، ساری نکاء، آمل بابل، بابلسر- فریدونکنار، چالوس عباس آباد، آزادراه تهران کرج- قزوین محدوده پل کلاک تا پل حصارک ، تبریز اهر، چناران مشهد، آشخانه چمن بید، نیر- سراب، نمین اردبیل، گردنه حیران، آستارا- اردبیل، گنبد آزادشهر ترافیک نیمه سنگین است.

خالدی همچنین تصریح کرد: با توجه به سامانه زمان سفر در محور کرج- چالوس در حال حاضر با 70% افزایش 297 دقیقه و چالوس- کرج 360 دقیقه، ساری تهران در محور فیروزکوه 275 دقیقه، آمل تهران 275 دقیقه، تهران کرج 35 دقیقه، آزادراه قم تهران هم 95 دقیقه برآورد شده است.

بارش برف در محور استانهای کرمان و سمنان(ساعت 8:30)

یاسر خالدی مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون محورهای شرق و غرب، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، مازندران، همدان، چهارمحال بختیاری، کردستان، کرمانشاه و کهگیلویه وبویراحمد،گیلان و در برخی محورهای استان های تهران وکرمان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در محور استانهای کرمان و سمنان بارش به صورت برف است.

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل پارک جنگلی آمل تا نارنجستان و محدوده تونل تکاور2 (مسیررفت وبرگشت)،محورکندوان(مسیررفت وبرگشت) در بیشتر مقاطع،محور فیروزکوه حدفاصل تونل شیرگاه تازیرآب (مسیرشمال به جنوب)،محور رشت-قزوین محدوده شهررودبار،آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک(مسیررفت وبرگشت)ودرآزادراه قزوین-کرج(لاین جنوبی)ترافیک سنگین و درآزاد راه کرج-قزوین(لاین شمالی)، محور نکا ساری و محور کنار دریای خزر از رامسر تا بابلسر ترافیک نیمه سنگین، در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.



محدودیت‌های ترافیكی نهم فروردین

محدودیت‌های ترافیكی نهم فروردین
محدودیت‌های ترافیكی نهم فروردین
محدودیت‌های ترافیكی نهم فروردین

محدودیت‌های ترافیكی نهم فروردینمحدودیت‌های ترافیكی نهم فروردین
اعمال محدودیت های پیش بینی نشده

در صورت نیاز به اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در محورهای تحت پوشش استانها به منظور كنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه روسای قرارگاههای پلیس راه استان با هماهنگی پلیس راه ناجا و بصورت مقطعی و منطقه ای تصمیمات مقتضی اتخاذ می نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
بخشي ازترافيک بايدبه زيرزمين انتقال يابداين کاررابايدباتونل هاي زيرزميني انجام شود
آخرین اخبار