معاون هماهنگ كننده فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس از کشف 465 کیلو گرم موادمخدر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ ناصر كشاورز گفت : در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، و در پی كسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر اینكه فردی به هویت معلوم  در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کند، موضوع در دستور کار ماموران شهرستان كوار قرار گرفت. 

وی افزود: با انجام اقدامات نامحسوس در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی و  پس از کسب مجوز قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم به نام "ل- ع" دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه مقدار 317 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك، یک قبضه اسلحه غیر مجاز و تعدادی فشنگ مربوطه و یك دستگاه خودرو  كشف شد . 

همچنین معاون هماهنگ كننده فرماندهی نیروی انتظامی استان، از كشف 148 كیلو گرم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: یك دستگاه کامیون کشنده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توقیف و مقدار 200 كیلو گرم مواد مخدر از خودرو كشف و خودرو به پاركینگ منتقل می شود. 

وی افزود : در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینكه در خودرو فوق مقادیری مواد مخدر به صورت حرفه ای کف اتاق خواب راننده جاسازی شده است . ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بازرسی دقیق و شناسایی جاساز خودرو مقدار 148 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند. 

سرهنگ كشاورز با قدردانی از تعامل مردم با پلیس گفت : اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و شهروندان می توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند. 

انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، تریاک ، سوداگران ، مرگ ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار