ارتش سوریه همچنان سرگرم آماده کردن زمینه پیشروی خود در حومه حلب ضد عناصر مسلح گروه تروریستی جبهه‌النصره است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، ارتش سوریه همچنان سرگرم آماده کردن زمینه پیشروی خود در حومه حلب ضد عناصر مسلح گروه تروریستی جبهه النصره است و شب و روز مواضع آنها را هدف قرار می دهد. 

ارتش سوریه و متحدان آن به حملات خود ضد مواضع عناصر مسلح جبهه النصره ادامه می دهند. این حملات در واکنش به نقض آتش بس در حلب و حومه آن صورت می گیرد. این در حالیست که تجهیزات بیشتری برای ارتش سوریه و متحدان آن به خطوط مقدم درگیری ارسال شده است. 

بر اساس این گزارش در حالی که دو روز از تصمیم ارتش سوریه و متحدان آن برای حمله به عناصر جبهه النصره و تعقیب آنها می گذرد، اوضاع در حومه جنوبی حلب به این شکل است. مقرهای فرماندهی و مواضع عناصر جبهه النصره، هدف حملات موشکی و توپخانه ای شبانه  قرار می گیرند. 

نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع این گروه را در روشنایی روز هدف قرار می دهند و تحرکات آنها و تجهیزاتی را که از مرزهای ترکیه برای آنها می آید، به دقت زیر نظر دارند. 

این منبع هم چنین افزود: ارتش سوریه و متحدان آن، از تجهیزات زیادی در خط اول درگیری با عناصر جبهه النصره استفاده کردند. 

این حملات ضمن از هم پاشیدن جبهه النصره و سردرگم کردن آنها، زمینه را برای پیشروی نیروهای ارتش سوریه در زمان مناسب، فراهم خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار