صبح امروز وزیر کشور به همراه شهردار و جمعی از مدیران شهری از پروژه های عمرانی در حال احداث در سطح شهر بازدید کرد.

بازدید وزیرکشور از پروژه های شهری کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان  ،وزیر کشور بعد از بازدید از تقاطع های غیر هم سطح در حال احداث در نقاط مختلف شهر ،روند احداث این تقاطع ها رو خوب ارزیابی کرد .


شهردار کرمان نیز در ادامه این بازدید گفت: شهر کرمان به عنوان پیشانی بزرگ ترین استان کشور، به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

 علی بابایی با بیان این که زیرگذر میدان آزادی به‌صورت زیرگذر مسقف شمال به جنوب از بهمنیار به سمت استقلال و به‌صورت دوطرفه، اجرا می شود افزود: ضمن حفظ روگذر، زیرگذری از خیابان بهمنیار تا انتهای خیابان استقلال به طول 820 متر در طرح میدان آزادی ساخته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ساخت زیرگذر از بلوار جمهوری اسلامی به سمت خیابان استقلال تصریح کرد: برای حذف تمام چهارراه‌ها و روان شدن ترافیک این محدوده، زیرگذری نیز از وسط میدان آزادی تا اول خیابان زهره کرمانی احداث می‌شود.

شهردار کرمان با تاکید بر اینکه هم اکنون خیابان استقلال آماده خاک برداری و اجرای عملیات دال است تصریح کرد: در این روش برای مهار آب های سطحی از کانال و زهکشی استفاده نمی شود، بلکه سیستمی طراحی شده که آب همچنان در پشت زیرگذر وجود دارد و نیازی به انتقال آن نیست.

مدیر قرارگاه سازندگی خاتم نیز از اجرای سیستم جدید متناسب با اکوسیستم منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: آب های سطحی در شهر کرمان به ویژه در این منطقه بسیار بالاست ولی به جای زه کشی و انتقال به روش سنتی، با ایجاد آب بند و وان مدفون، آب را در زیرگذر نگه می‌داریم.

موسی نجفی با اشاره به کاهش زمان احداث زیرگذر میدان آزادی به 18 ماه اظهار داشت: با توجه به روزشمار واقع در محل، قول می دهیم این تقاطع غیرهم سطح را زودتر به مردم کرمان تحویل دهیم


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار