900 ایثارگر پارسال در وزارت نیرو جذب شدند.

جذب 900 ایثارگر در وزارت نیرو

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، آیین تجلیل از فرزندان شهدا ٬ جانبازان و آزادگان و نشست پرسش و پاسخ با آنها و نشست تخصصی مشاور وزیر نیرو در امور ایثار گران و معاونان دفاتر منابع انسانی با مدیران صنعت آب و برق مازندران امروز در باشگاه فرهنگی ورزشی برق در ساری برگزار شد.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثار گران کشور در این مراسم گفت: وزارت نیرو افتخار می کند که ۵۳۰ شهید تقدیم این انقلاب کرد و برای تامین نیروهای خود در شرکت های دولتی نیز از ایثار گران متعهد استفاده می کند.

یعقوب محمد مرادی افزود : ۲۱ هزار ایثار گر ٬ ۵ هزار جانباز و هزارو ۳۰۰ فرزند شهید در شرکت های وزارت نیرو مشغول کار هستند.

وی گفت: در قانون جامع و کامل ایثارگران همه ی جنبه های خدماتی شامل: استخدام ٬ وام ٬ درمان و رفاه ایثارگران در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه پارسال دو نوبت آزمون استخدامی دربخش دولتی و غیر دولتی در وزارت نیرو برگزار شد٬ افزود: از ۳ هزار نیروی جذب شده ۹۰۰ نفر ایثار گر بودند. مدیر عامل برق منطقه ایی مازندران نیز با بیان اینکه آزمون های استخدامی یک سال در میان برگزار می شود گفت: در سال ۹۲ تعداد ۷۶ نفر جذب و استخدام شدند که ۲۵ درصد ایثارگران بودند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.