کرمان؛

شکارچیان به بزهای کوهی منطقه گوشک رحم نکردند+ عکس

شکارچیان با دو لاشه بزکوهی در ارتفاعات 2500متری منطقه گوشک شهرستان بافت شناسایی و یکی ازآنها دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،به گفته رئیس اداره محیط زیست شهرستان بافت ، این سه شکارچی غیر مجاز توسط محیط بانان شناسایی شدند.

علی اکبر رسولیان افزود:با توجه به اخبار رسیده و همکاری مردم و اهالی منطقه مبنی بر حضور شکارچیان بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست به منطقه اعزام و پس از تعقیب و گریزی 5ساعته موفق به دستگیری یکی از این سه شکارچی شدند.

وی بیان داشت : ازاین متخلفین که از افراد باسابقه بوده اند یک قبضه اسلحه شکاری و دولاشه بزکوهی کشف و ضبط و فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
آقای رسولیان با اشاره به اینکه منطقه گوشک یکی از پناهگاهها و ذخیره گاههای اصلی و مهم شهرستان پس از منطقه خبر بشمار میرود گفت: این مناطق همیشه مورد طمع شکارچیان متخلف بوده است و یگان محیط زیست و نیروهای تحت الامر هیچگاه اجازه سوء استفاده و شکار غیرقانونی افراد سودجو را به احدی نخواهد داد و با متخلفین برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.
منطقه حفاظت شده گوشک در جنوب شرقی و در فاصله 80کیلومتری مرکز شهر بافت واقع شده است.

شکارچیان به بزهای کوهی منطقه گوشک رحم نکردند+ عکس
شکارچیان به بزهای کوهی منطقه گوشک رحم نکردند+ عکس

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شکارچیان ، بز کوهی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خاک بر سرشون کنم اینا شکارچی نبودن اگه شکارچی بودن هرگز دوتا بز که هرکدوم دوتا بچه داشتنو نمیزدن اینه تاحالا شکار نزده بودن یبارم که به شکار رسیدن همون که نباید میزدنو زدن.واقعا خاک تو سرشون.بیچاره بزغالهاشون الان از بی شیری حتما مردن
آخرین اخبار