روزنامه الاخبار لبنان نوشت نظامیان رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش توان تسلیحاتی و تجارب نظامی حزب‌الله لبنان، به عملگرا بودن مقاومت اذعان کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الاخبار با اشاره به ادامه هراس صهیونیستها از توان حزب الله لبنان آورده است: منابع اسرائیلی همچنان نگران جنگ آینده با حزب الله لبنان هستند.

رادیو ارتش اسرائیل جنگ آتی را مشابه جنگ قبلی ندانست و از خسارتهای گسترده ای که به جبهه داخلی اسرائیل وارد خواهد شد، خبر داد.

این رسانه صهیونیستی در ادامه با اشاره به برآوردهای موسسات نظامی رژیم صهیونیستی درباره احتمال درگیری آتی گزارش داد: آرامش حاکم خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این آرامش به دلیل آنچه توان بازدارندگی اسرائیل و گرفتار بودن حزب‌الله در باتلاق سوریه خواند، است.

این رسانه گزارش داد: حزب‌الله بسیار پیشرفت کرده است و همه موسسات امنیتی بر این نکته اتفاق نظر دارند که جنگ آتی با تلفات و خسارات فراوانی همراه خواهد بود.

روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نیز به مطرح شدن آمادگی برای جنگ احتمالی میان اسرائیل و حزب الله که در نشست کابینه رژیم صهیونیستی، پرداخته است.

این روزنامه  نوشت: در این جلسه، حزب الله، دشمن سرسخت اسرائیل اعلام شد و به وجود بیش از 220 هزار موشکی که از سوی ایران، سوریه، لبنان و غزه، اسرائیل را تهدید می کند اشاره شد و اینکه نیمی از این موشک ها در اختیار حزب الله است. حزب الله بسیار از نظر توان نظامی قوی شده است و از یک سازمان جنگ چریکی به ارتشی مجهز تبدیل شده است.

در این جلسه همچنین اعلام شد: تعداد نیروهای حزب الله بیست هزار نفر است و 25 هزار نفر نیز نیروهای ذخیره هستند و نیروهای دریایی ویژه و توان جنگ سایبری و شنود دستگاههای ارتباطاتی اسرائیل را هم باید به توان حزب الله افزود.

روزنامه جروزالم پست به نقل از فرمانده تیپ 300 مسئول بخش غربی با لبنان نیز بیان کرده است: تهدید حزب الله به مراتب بیشتر از سال 2006 است. حزب الله در حال حاضر از توان بالایی برخوردار هستند.

معاون این تیپ هم گفت: حزب الله از نظر جنگ افزار و توان جنگی قوی تر از قبل شده است.جنگجویان آن روزانه در میادین جنگ سوریه در حال کسب تجربه هستند در حالی که نظامیان ما اینجا دستاوردی ندارند.

این نظامی صهیونیست اذعان می کند: تجارب نظامی که نیروهای حزب الله در سوریه کسب می کنند به هیچ وجه نظامیان اسرائیل حتی با برنامه های آموزشی زیاد و سخت هم قادر به کسب آن نیستند.

الاخبار در ادامه به هراس یک افسر ذخیره ساکن در یکی از شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی مرز با لبنان از جنگ آتی میان اسرائیل و حزب الله پرداخته و آورده است: افسر ذخیره اسرائیل در گفتگویی با پایگاه خبری والا اسرائیل گفت: شکی ندارم که حزب الله در تسلط بر شهرک ها موفق خواهد شد. من پناهگاهی برای خود و خانواده ام در زیر زمین حفر کرده ام و مواد غذایی و نیازهای خود را برای مدتی که حزب الله در جلیل می ماند در آن قرار داده ام.

این افسر ذخیره رژیم صهیونیستی ادامه داد: به کسی نمی توان اعتماد کرد و باید فقط به خودم تکیه کنم. نیروهای حزب الله تلاش خواهند کرد و موفق خواهند شد زیرا ارتش اسرائیل آمادگی ندارد و فقط حرف می زند.آنها(حزب الله) به حرفی که می زنند عمل می کنند اما؛ ما حرف می زنیم و کاری نمی کنیم و اگر هم اقدامی صورت دهیم بسیار اندک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار