برنامه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر بهداشت باروری و نازایی متمرکز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به مأموریت دانشگاه‌ها در طرح تحول نظام آموزش پزشکی، گفت: کلان‌منطقه چهار آمایشی در سه حوزه بهداشت باروری و نازایی، سرطان و ریزگردها فعالیت می‌کند که بخش بهداشت باروری و نازایی بر عهده این دانشگاه قرار گرفته است.

دکتر یوسف پریداراظهار کرد: در راستای طرح تحول در حوزه آموزش یکی از بسترها، مأموریت‌محوری دانشگاه‌ها است؛ مأموریت کلان‌منطقه چهار آمایشی در سه حوزه بهداشت باروری و نازایی، سرطان و ریزگردها تعیین شده که از این سه حوزه بخش بهداشت باروری و نازایی بر عهده دانشکده علوم پزشکی دزفول نهاده شده است.

وی گفت: تاکنون برای تحقیقات محدودیتی وجود نداشت اما اکنون وزارت‌خانه به‌منظور جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها قصد اجرای این سیستم را در دانشگاه‌ها دارد و طبق این تقسیم‌بندی در تمامی زمینه‌ها باید کارهای آموزشی و پژوهشی مشکلات پیش، حین و پس از بارداری در دانشگاه علوم پزشکی دزفول انجام شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان این‌که این تقسیم‌بندی به این معنا نیست که دیگر دانشگاه‌ها نباید در این زمینه کارهای تحقیقاتی انجام دهند، خاطرنشان کرد: این رویکرد به این معنا است که در دانشگاه علوم پزشکی دزفول باید اقدامات وسیع‌تری در این زمینه انجام و تمام بضاعت هیأت‌علمی دانشگاه صرف این حوزه شود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار