اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوسازی‌های انتخاباتی راهی برای گریز از پاسخگویی است

عضو حزب مؤتلفه گفت: جوسازی‌های انتخاباتی راهی برای گریز از پاسخگویی است.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به کسانی که می‌گویند چرا اصولگرایان نامی از نامزدهایشان برای انتخابات 96 نمی‌برند، گفت: از آنجا که کشور ما از ابعاد مختلف، متکی بر آرا مردمی است، تکرار انتخابات در بازه زمانی کوتاهی رخ می‌دهد.

عضو حزب مؤتلفه با بیان اینکه هیجانات انتخاباتی عموما منجر به آفت‌هایی در اداره کشور می‌شود، اظهار داشت: در این صورت نظام احساسات جایگزین نظام عقلانیت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورود زودهنگام به انتخابات منجر به تداوم احساسات در اداره کشور می‌شود، بیان داشت: یکی از دلایل تجمیع انتخابات شورای شهر با ریاست جمهوری و همچنین تجمیع انتخابات مجلس شورای اسلامی با مجلس خبرگان رهبری این است که از حجم هیجانات انتخاباتی بر فضای کشور کاسته شود.

اسلامی ورود زودهنگام به عرصه انتخابات را یکی از دلایل فرار مسئولان از پاسخگویی دانست و گفت: برخی دولت‌ها برای کم رنگ کردن مطالبات معیشتی و پاسخگویی به مردم، به جوسازی های انتخاباتی پناه می‌برند.

عضو حزب مؤتلفه با اشاره به ورود برخی از تشکل‌ها چون جبهه پایداری و حزب مؤتلفه به بحث‌های انتخاباتی اذعان داشت: در فاصله زمانی یک ساله تا انتخابات کاملا طبیعی و الزامی است که تشکل‌ها در داخل خودشان بحث‌هایی درباره انتخابات 96 داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار