خراسان جنوبی؛

سقوط کودک 5 ساله از پشت وانت

کودکی که به دنبال سقوط از پشت وانت دچار ضربه به سر شده بود توسط اورژانس هوایی بیرجند به بیمارستان منتقل شد.

سقوط کودک 5 ساله از پشت وانتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت : ساعت 11:50 امروز درخواست اعزام بالگرد اورژانس هوایی جهت انتقال کودک 5 ساله ای که به دنبال سقوط از پشت وانت در حال حرکت دچار ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری شده بود  به مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات بحران(EOC) دانشگاه اعلام و بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی بیرجند به سربیشه اعزام و مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شد.

دلخروشان گفت : از ابتدای را ه اندازی اورژانس هوایی بیرجند 100 نفر طی 86 ماموریت از خدمات اورژانس هوایی استفاده کرده اند که اکثر آنها مصدومین حوادث ترافیکی بوده اند.

رئیس اورژانس استان با اشاره به آغاز طرح امداد تابستانی از 15 تیرماه افزود : اورژانس 115 استان با هدف کاهش زمان رسیدن بر بالین مصدومان و افزایش امنیت خاطر شهروندان و مسافران با بهره گیری از 55 پایگاه اورژانس 115 ، یک پایگاه اورژانس هوایی و بهره گیری از 1 فروند بالگرد اورژانس ، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 93 دستگاه آمبولانس و با حضور 360 تکنسین فوریتهای پزشکی در این طرح با سایر سازمان ها و یگان ها همکاری خواهد داشت .

دلخروشان با اشاره به افزایش سفرها از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور جان خود و سایر شهروندان به خطر نیندازند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
 
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گفت : ساعت 7:27 امروز نیز حادثه واژگونی تیبا در کیلومتر 35 طبس – دیهوک به مرکز پیام اورژانس طبس اعلام و آمبولانس های اورژانس 115 طبس و دیهوک به محل حادثه اعزام و 5 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی منتقل بیمارستان شهید مصطفی خمینی طیس شدند.

دلخروشان تصریح کرد : همچنین واژگونی پراید در ساعت 7:40 امروز در کیلومتر 70 محور قاین-خواف به مرکز پیام  اورژانس قاین اعلام و بلافاصله آمبولانس های اورژانس 115 قاین،حاجی آباد و هلال احمر حوض رباط به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد : راننده خودرو در زمان رسیدن نیروهای امدادی فاقد علایم حیاتی بود و وی به همراه احیاء قلبی ریوی منتقل بیمارستان شهدا قاین شد که علیرغم تلاش کادر درمانی مصدوم فوت کرد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.