رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی:

تصادف وانت با موتورسیکلت 2 کشته بر جا گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: ساعت یک بامداد امروز برخورد وانت پیکان و موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس خوسف اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، علی دلخروشان گفت: ساعت یک بامداد امروز حادثه برخورد وانت پیکان و موتورسیکلت در کیلومتر 35 جاده خوسف - مختاران به مرکز پیام اورژانس خوسف اعلام شد.
 
وی گفت: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از خوسف، مختاران و یک دستگاه از هلال‌احمر ماژان به محل حادثه اعزام شدند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی افزود: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده دو جوان 18 و 20 ساله که راکب و سرنشین موتورسیکلت بودند قبل از رسیدن  کارشناسان اورژانس فوت کرده بودند.
 
دلخروشان تصریح کرد: همچنین سه سرنشین وانت پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند که وضعیت یکی از مصدومان که خانمی 60 ساله است نیز وخیم گزارش شده است.
 
وی ادامه داد: ضربه به جمجمه و صدمات ناحیه سر و گردن، آسیب به ستون فقرات و نخاع مهم‌ترین عوامل مرگ و معلولیت موتورسواران در حوادث رانندگی محسوب می‌شود.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی استاندارد، خاطرنشان کرد: اغلب این مصدومان دهه دوم تا چهارم زندگی خود هستند و متاسفانه به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و یا استفاده از کلاه ایمنی غیراستاندارد دچار معلولیت یا حتی مرگ می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.