مشهد؛

قاری پيشكسوت نيشابوري چهره ماندگار قرآني كشور شد

قاری پيشكسوت نيشابوری به عنوان چهره ماندگار قرآن كريم در سال ۹۵ انتخاب ودر محل سالن همايش هاي برج ميلاد تهران مورد تجليل قرار گرفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: استاد حبيب الله قرائي ، قاری پيشكسوت نيشابوری از سال ۱۳۳۷ در آموزش و پرورش مشغول به تدريس شد و در كنار آن به امور فرهنگي و قرآني شهرستان و استان پرداخت و در طول دوران خدمت خود و حتي پس از آن ، در دوره هاي مختلف تحصيلي از ابتدايي تا دانشگاه ، شاگردان و اساتيد زيادي در حوزه قرآني تربيت كرد .

خلیل اله عراقی افزود: شركت در محافل قرآني شهرستان ، استان و كشور به عنوان قاري و داور و همچنين آموزش مباحث قرآني در دوره هاي مختلف از جمله فعاليت هاي استاد قرائي به شمار مي رود .

وی خاطرنشان کرد: استادحبيب الله قرائي داراي مقام هاي متعدد استاني و كشوري است و بارها از سوي ارگان هاي مختلف ، مساجد و نهادهاي فرهنگي كشور مورد تجلیل قرار گرفته است .

معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور یاد آورشد: این قاری پيشكسوت نيشابور ی در سال ۱۳۵۱ موفق شد در مسابقات كشوري ، به مقام اول در رشته ي قرائت دست يابد و در اين مدت استادان وقاریان بين المللي زيادي از جمله حمید رضااحمدي وفا ، رجبعلی قاسم آبادي و ... را به جامعه اسلامی وقرآنی تحويل دهد .

عراقی تصریح کرد: استاد حبيب الله قرائي همچنين در سال ۱۳۹۱ به عنوان پيشكسوت قرآن شمال شرق كشور انتخاب شد و در سال جاري نيز به عنوان چهره ماندگار قرآن كريم در كشور در محل برج ميلاد تهران با حضور مسئولین عالی رتبه کشور مورد تجليل قرار گرفت .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار