مسعود مددی پس از ساخت فیلم «گیتا» در تدارک ساخت یک ملودرام شهری است.

کارگردان «گیتا»، ملودرام می‌سازد
مسعود مددی نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول تکمیل فیلمنامه جدیدم هستم که با میترا تیموریان به صورت مشترک نگارش می‌کنیم.

وی افزود: حدود سه ماه است که نگارش این فیلمنامه ملودرام آغاز شده و اتفاقات این داستان در بستر شهر رخ می‌دهد اما هنوز نام و بازیگری برای آن انتخاب نکرده‌ام.

مددی با اشاره به زمان اکران «گیتا» اظهار داشت: طبق توافقاتی که انجام شده، «گیتا» اواسط فصل پاییز اکران می‌شود. امیدوارم این فیلم از شرایط اکران و تبلیغات خوبی بهره مند شود و مورد توجه قرار بگیرد.

کارگردان «گیتا» در خصوص ایجاد فضای بروز استعداد های جدید در سینما گفت: این حرکت خوب مایه امیدواری است. فیلمسازان جوان با پیداکردن فرصت، استعدادهای خود را نشان دادند. البته من جوان نیستم اما نیروی تازه نفس با ایده جدید به سینما انرژی می‌دهد. 

وی اظهار داشت: کارگردان‌هایی که طی این دو سال، فیلم اولی و دومی شدند درخشیدند و با این تغییر، فروش فیلم‌ها چشمگیر شده است. تهیه کنندگان هم متوجه شدند که باید استعدادهای جوان را کشف و یاری کنند تا به نتیجه مطلوب و ادامه فروش خوب سینما منجر شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار