پشنهاد آخر هفته فرهنگی از انتخاب برنامه‌های ویژه می‌گوید.

فنون عکاسی در از
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخر هفته فرصت خوبی است تا ذهنمان از کارهای روزانه فارغ شود و به اوقات فراغت پرداخته شود از این رو بسته فرهنگی هر هفته پیشنهادهایی را برای شما دارد.

تئاتر آخر هفته
با برگزاری شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی فرصتی است تا بعد از دو سال کودک و نوجوانان نمایش‌های خود را به صورت یکجا ببینند. شما هم می‌توانید با خرید بلیت‌های اینترنتی از روز و سالن‌های نمایشی متوجه شوید.

سینما آخر هفته
«لانتوری» فیلمی که نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند و از درد و مشکلات جامعه می‌گوید. در واقع آنچنان شما را به قصه هول می‌دهد که زمان طولانیش را فراموش می‌کنید. آخر هفته فرصت خوبی است تا به دیدن آن بروید.

گالری آخر هفته
همیشه زمانیکه اسم گالری می‌آید تابلوهای نقاشی و عکس‌های چاپ شده در ذهنمان ترسیم می‌شود. اما این بار در قلب شهر در دل تئاتر نمایشگاهی از عروسک‌های معروف برپا شده که به راستی دیدنش خالی از لطف نیست.

کتاب آخر هفته
اگر به دنبال آشنا شدن با مبانی عکاسی هستید و دوست دارید اصولی؛ تاریخچه‌اش را یاد بگیرید کتاب «از ع تا ی» به نویسندگی مهدی نوری مقدم را بخوانید. برای تهیه آن می‌توانید به کتابفروشی‌های معتبر در سطح کشور مراجعه کنید.

آخر هفته کجا بریم؟
دیدن نمایش‌های خیابانی که صرفا برای رده خاصی نیست جذابیت‌های خودش را دارد. می‌‎توانید این هفته با اعضای خانواده خود و دوستانتان به پارک دانشجو و محوطه پارک لاله و حتی خانه هنرمندان بروید و آخر هفته خود را متفاوت از روزهای دیگر بگذرانید.

گزارش از نیلوفر جوانشیر




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار