مرحله استانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی با معرفی نفرات برتر در استان چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

معرفی نفرات برتر جشنواره نمایش عروسکی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مرحله استانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی به مدت 2 روز در شهرکرد گفت: 3 نمایش از مجموع 20 عنوان نمایش ارائه شده در این مرحله به عنوان برتر انتخاب شدند.

فرزاد رحیمی افزود: نمایش عروسکی «دالو مروارید» از مرکز فرهنگی هنری فارسان به کارگردانی شعله ایل ‌بیگی‌پور رتبه نخست، نمایش عروسکی «ماه بود و روباه» از مرکز فرهنگی هنری جونقان به کارگردانی نوشین فرهادی رتبه دوم  و نمایش عروسکی «چند قدم خسته و خندان» از مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد به کارگردانی سپیده ابراهیمی حائز رتبه سوم شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش عروسک‌گردانی از غزل برجاس در نمایش دیگ گلی، ملاقه نوک گلی و انگشتانه مسی، زهرا حمزه در نمایش شب‌تاب و کلاغ پیر، نوشین دایی جواد در نمایش من با کی بازی کنم، نرجس عالیپور در نمایش گل بلور و خورشید، یگانه عظیمی در نمایش به سوی خورشید و مهسا مصیبی در نمایش نه سیاه، نه سفید کاملا طبیعی تجلیل شد.

رحیمی ادامه داد: در بخش ساخت عروسک ام‌البنین خدابنده، در بخش بروشور مائده اروجی، طراحی بروشور مریم مردانی و گلناز یخچالی در بخش موسیقی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

گفتنی است؛ مرحله کشوری هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی از 7 مهرماه سال جاری به مدت 2 روز در استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار