مشهد؛

ارتقاء رتبه و بومتریک دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بین دانشگاه‌های جهان

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: رتبه و بومتریک دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بین دانشگاه‌های جهان ارتقاء یافت.

ارتقاء رتبه و بومتریک دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بین دانشگاه‌های جهانبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عبدالرضا شرقی با بیان اینکه نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان بر اساس وب‌سنجی در جولای 2016توسط سایت وبومتریک اعلام شد، افزود: در این رتبه‌بندی که در نیمه نخست ماه‌های ژانویه و جولای هر سال میلادی انجام می‌گیرد، وب سایت دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جولای 2016 نسبت به ژانویه 2016 به میزان 1276 رتبه یعنی 18 درصد ارتقاء یافته است.
وی گفت: رتبه دانشگاه در ژانویه 2016 در بین کل 11996رتبه در جهان ، رتبه 7273 بوده است که در جولای 2016 به 5997 ارتقاء یافته است.
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: شاخص‌های رتبه‌بندی وبومتریک در گزارش شامل اندازه صفحات وب (size) ، قابلیت مشاهده از سوی دیگران و لینک‌هایی که مراکز دیگر به سایت اصلی داشته‌اند(visibility)، فایل‌های قابل دسترسی(rich file) و تعداد مقالات علمی منتشر شده در نشریات جهانی( ISI) از دانشگاه است.
شقی گفت: بر اساس لیست اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بین 49 دانشگاه علوم پزشکی که رتبه‌بندی شده‌اند، در رتبه چهلم قرار دارد. همچنین تعداد 30 دانشگاه در این دوره نسبت به ژانویه 2016 ارتقاء رتبه داشته‌اند که در این بین، جایگاه ارتقاء رتبه دانشگاه علوم پزشکی گناباد با در نظر داشتن 18درصد ارتقاء، در رتبه دوازدهم قرار دارد.
انتهای پیام// ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار