نخست وزیر عراق، تأکید کرد که امنیت یک مجموعه کامل است که بی ثباتی آن در هر یک از مناطق، بر امنیت دیگر شهرها تأثیر می گذارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العهد"؛ "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق، امروز در نشست خود با استاندار و اعضای شورای استان میسان تأکید کرد که امنیت یک مجموعه کامل است که بی ثباتی آن در هر یک از مناطق، بر امنیت دیگر شهرها تأثیر می گذارد.

حیدر العبادی گفت: "باید میان سطوح امنیتی در این استان و امنیت در تمام عراق هماهنگی کامل باشد و این وظیفه ماست که امنیت شهروندان عراقی را تأمین کنیم."

نخست وزیر عراق افزود: "عراق با چالش های متعددی روبه روست که به زودی و با قدرت از این بحران ها خارج خواهد شد. نیروهای عراق پیروزی هایی را محقق کرده اند که با فداکاری ها و به واسطه فتوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی به دست آمده است."

وی در پایان تأکید کرد: "مردم عراق حق دارند تا با این پبروزی ها که بواسطه آن از سرزمین و مقدسات خود دفاع کرده اند، افتخار کنند؛ آنها نه فقط از عراق، بلکه از تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت کرده اند؛ به همین خاطر این کشورها باید برای نابودی داعش، با ما همکاری داشته باشند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار